söndag 30 maj 2010

Fredag,,,

1
Nu så är vi hemkommna från en underbar helg, inga måsten,
bara vara..
Ny energi är laddad =)
Ni får det i bilder helt enkelt!
Vi började med att besöka Theos skola,namnskylt fick han göra &
med ett leende på mammas & pappas läppar valde han en
motorcykel =))))
1
Sen bar det iväg för oss till Ronneby för enegipåfyllning.
Dregen var med i Gps & i vanlig ordning så somnade jag =/

Chekade in på Villa Vesta,moderhuset kan jag nog kalla det.
En urgullig kvinna som mötte upp oss & som hade hand om detta.
Trevli & tillmötesgående...
Vårat hus låg en minibit iväg från Villa Vesta.

Vi hade det vita rummet ja eller det var mer som en lägenhet
med kök & sovrum.
Varav jag visste att jag kunde ta med eget kaffe =)))
Kanonfint rum i gammal stil,,,ja så snyggt!
Rkomenderas starkt om ni bara vill komma iväg & softa!


Här sov vi väldigt gott,längesen jag sovit så många timmar=)
Snygga stolar,,,

Robban kollar vart vi ska ta vägen,,,
Roadkapten *L*

Jag kopplar av med en öl,,,

Självklart var jag ju tvungen att få näsblod oxå,ja men visst ska
jag strula,,,,

Litet lusthus på trädgården,,



Alla dessa vackra byggnader,,,vill ha men inte putsa fönstrena =)




Är dom inte pampiga?

På kvällen besökte vi Garlic house,god mat & fick receptet till
vitlöksröran men skivan gick på repeat så samma låt spelades
i 2 H,,,vi kan låten,,,Streets of London nu =)

Det var väldigt öde i Ronneby, hade det inte varit för
studenterna så hade det nästan bara varit vi där men vi var ju
ute efter avkoppling!

Robban hittade ett fönster åt himlen iallafall=)

Jag hittade en gammal telefonhytt.

När vi var på väg hemåt framåta kvällningen så var det som att
vrida på duschen, det började regna nåt så vida pass,blixtra &
hagla. Tog skydd under ett träd hahaha,,den glesaste pilen på
hela gatan så det var ju lika bra att gå vidare för dyngsura var vi
från topp till tå....
1
Kvällen avslutades gott sovandes i den underbara mjuka sängen.
1
Hejdåposs!















1 kommentar:

  1. Så härligt ni verkar ha haft det.. Ja till Ronneby är nog inget man åker till om man vill ha fart och fläkt ;-) och det var ju inte det ni var ute efter heller..

    Ha nu en bra start på nya veckan..

    Kram Mia

    SvaraRadera