tisdag 21 maj 2013

AC bov...prosit!

Idag var det nog 14:e dagen som jag vaknade med
huvudvärk ni vet sån där trist molande bang som inte går
att göra så mycket åt utan bara låta vara..
 
Vädret tror jag är en bov eller iallafall sen i Fredags
för här har det varit regn,åska,sol & varmt sen
kanske borde lära mej att inte ösa på full gas på
AC:n i bilen :/
Så det har varit hostigt & prosit,jag tog en slappar fm
helt enkelt,drog täcket över kroppastollen när Theo
gått till skolan,,de var behövligt.
Det som dock var mindre behövligt var att jag totalt
missade min kuratorstid idag & ingen påminde mej
sura pengar & hade behövts...
 
Theo älskar rabarbermuffins så när han kom hem idag
så slafsade vi ihop några stycken.

Bästa av allt....
 
Han gillar att baka min son & bad om att få lära sej
att baka drömmar men si de rer jag inte ut men min
goda vän har lovat honom att ta en bakdag i
drömmarnas värld =)
Vi däremot ska ha en dag i veckan som vi bakar på
det hade han önskemål om idag den lille godingen =)
 
-Mamma,du bakar dom godaste!
 
Har virkat lite på mina beställningar & druckit te.
 
I morron ska jag få nya ödemstrumpor & de är
behövligt minsann...
 
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att se att han använder förklädet :) Happy Moster :)

    SvaraRadera
  2. vad roligt att han tycker om att baka och slicka deg :) Happy Mia :)

    SvaraRadera
  3. Ja men visst är de mysigt. ...

    SvaraRadera