fredag 24 maj 2013

Kan ni gissa....

Var & fikade med tjejerna igår & då hade Annika med
en kasse från Mari,,tack snälla Annika för hjälpen.
Det är så spännande att plocka upp & se vad hon
hittat på systra mi...
 
Denna gången hade hon sytt så fina kassar till mej,
Theo har ju snott flera av dom andra hon sytt så jag
behövde fler =)
Är dom inte fina?
Ja å miljövänligt oxå!
 
Kan ni gissa vilken som var Theos
förstaval av kasse?

Lite gott o blandat..

Moster har gjort en Tkrok i keramiken till Theo.

Å nya runor..
 
Fm idag bestod av en fika med Musketörerna & en av
våra fröknar från Framtidsvägen..
Hoppas vi kan fortsätta att ses allihopa.
 
Em slängde jag upp Theo på bönpallen,debuten för
honom blev till godishuset =)
Jag log nog mest Å han var så duktig, hade händerna
i mina västfickor & satt som en smäck bakpå Dagny.
 
Att vi är bra skit!!!
 
I natt är Hanen på Mcträff & leker med sina grabba &
kommer hem i morron för att ta Theo så jag kan ha möte
med min Mcklubb i lugn & ro & sen grillkväll med oss
allahopa.
 
Har jag sagt att jag älskar min Hane..
Bild: Alla grabbarna samlade.
Här är hans klubb samlad innan dom for idag.
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar