tisdag 7 maj 2013

Cruising i stan...

..men inga bilder =)
 
Begav oss ner på stan på dagen i Lördags ,attans så
många människor det fanns där då..
 
Stötte på en hel del så det gick inte fort fram men vad
gör det..
Hittade finaste bilen =)))
 
Meningen var att vi skulle gått ner & kollat på karavanen
vid 18 tiden men vi vart så trötta så det fick bli att
vila istället några låtar så kvällen orskades med.
 
Sen upptäckte vi att vi såg bilarna från våran
uteplats mellan träden så perfa va!

Hanen fick grilla,GP i rutan  & gästerna på G
ja osså en skvätt rövin till jag.

Frysblomman!!
 
Alltid lika trevligt att grilla & hänga med goda vänner.
 
När gästerna gått hem & Hanen skulle lägga sej så bidde
jag rastlös så det blev en runda med kusinbarnet i
hans LILA bil...
Skulle kunna tänka mej att vara raggare oxå..
Faktiskt.
 
Söndagen var aldeles allena för Hanen var med Oscar till
Bollnäs tror jag det hette & hämta en hoj & Theo
kom på em..
Måndagen var tänkt atta det skulle bli skola men nej då
Solen sken & jag hade migränen från HELVETET!!!
Blir ju inte människa på hela dan sen.
 
Jaja vad är en bal på slottet..
 
Idag vaknade jag på lite dåligt & trött humör...
hoppas att det ger med sej under dagen..
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar