fredag 17 maj 2013

Den nya eran tar vid...

I går hade vi sista skapandet på Framtidsvägen, lite
konstig känsla att inte få sitta i skapandesalen & klabba
decoupage med mina kurskamrater..jag kanske hamnar
i den salen fler gånger det vet ingen men inte med
mina kamrater..
 
Det är många känslor inför avslutningen idag.
Jag är oerhört tacksam för att jag fått chansen att göra
detta,det har varut så bra för mej , mitt mående &
min självkänsla.
Fått träffa nya människor,en del kommer jag följas åt med
det vet jag med säkerhet.
Fått lära känna våra fantastiska fröknar,jag kan inte så
stora ord som dom är...
HELT FANTASTISKA!
 
Det finns lite föreningsplaner Å de känns gott,det jag
tycker är mest jobbigt är att jag idagsläget inte har en
aning om vad jag ska göra,när jag ska göra det.
 
Ska försöka att inte tänka längre än till 17 Juni då vi har
avstämmningsmöte med läkare, Fsk,kurator..
 
I dag ska jag njuta iallafall av alla mina kamrater & det
som vi har haft & stoppa det inom mej för att kunna
ta fram när det behövs.
 
Igår rök håert av igen,jag sparar till hösten istället..
Klipp & färg...
 
Å vet ni vaaaaaad...
 
I eftermiddag tar vi bussen & hämtar hem Dagny
igen....
Servad & klar tillomed med tut  =)
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar