onsdag 8 maj 2013

Jagtänktepådejgåva....

Visst är de kul med julklappar & födelsedagspresenter
men inte i mängder,något som jag tycker är väldigt
mysigt är när jag så där utan någon som helst plan bara
springer på något som jagtänktepådej kunde passa..
 
Det är något som jag & några av mina vänner
är duktiga på..ett paket på posten eller bara så där..
 
Är de inte underbart.
Jag tänkte på dej när jag såg det sa Blomman.
 
Var & hämtade en kasse med grejor i idag hos Annika
på Berget hon var så snäll & var budbärarinna åt mej &
Mari...
Paket till Theo......

Moster har gjort en drömfångare <3 p="">
Å 4 decoupagelådor till mej..
 
Tack snälla Mari,,vi blev såå glada.
 
Nu har jag vilat till mej & alvedonat min förmodande
trötthetsfeber & hävt i mej några muggar java &
de bidde genast bättre...
 
Kvällen består snart av grill hos Farbror Conny & Hanna
& Theo får leka med kompisarna...
grilla & bara vara....
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar