lördag 11 maj 2013

Snart snart är Dagny på banan igen!!!

Bidde en trevlig grill i Näsby i Onsdags,tjat & skratt &
god grill..tackar för detta & ungarna lekte så fint.
 
Torsdagen var det lunch hos Svärmor , Robbans bror
& sambo var hemma & grattade Robban. God mat &
proppmätta rullade vi därifrån..
Åskade & regnade behagade det att göra här oxå..
mysigt men läskigt.
Svängde förbi & gladde Ulf oxå,,åh vad hjärtat ler &
nu vet jag att pappa är med i hojsvängen igen =)
Tack Carola för hjälpen med cdspelaren, guld värt!
 
Fredagen var jobbardag för Hanen igen men för oss
blev det sovmorron mer än planerat..tur att Theo
kan titta på tv i våran säng =/.
Elajo(elfirman) ringde & väckte mej vid 10.30,,sicken
tur va!
Nu kan vi tvätta igen utan att det luktar bränt här.
De är bra skit de!!!!
 
Theo & jag tog en tur på stan, en mamma&sondag han
var på pennletaruppdrag,,guld & silverpennor..
Han hittade det han skulle men även ett nagellack med
guld,röd,blåflake i ja osså en ring..

 
Min son älskar blingbling...
 
Ikväll har Hanen & hans band 1årsjubileumsfest men jag
har inte rätt festkänsla,tjafsat med Theo & då känns det
inte bra att ha barnvakt så jag ställde in...
Å känner att jag gjort ett bra val för jag vet hur de blir
om jag går ut med en icke bra dag i väskan...å de
kan kvitta...
Laddar inför nästa helgs 40årskalas istället....
De ska verkligen bli sketaskoj!
Bara hitta nåt att ta på min lekamen....
 
Åh äntligen gott folk så har vi fått tummen ur & bokat
tid till min älskade Dagny & service...
Tisdag åker vi fram & tillbaka & lämnar henne hos
Biscaya..
 
Nu ska hon få service min Dagny..
Bäst att vädra av Theos mckläder =)
 
Själv blev jag med skinnbyxor från Robban, de är bra
med ärvesaker nu behövs bara en något bättre
jacka sen så ska vi allt utgöra ett bra team igen..
 
Hejdåposs!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar