tisdag 7 maj 2013

Dagen bakofram...

Idag har det varit en gäsp & fel fel feldag, jag behöver
alltid lite extra sömn när jag har haft migrän men det
tyckte inte min son minsann ja eller jag misstänker
att en del så går han i sömnen men jag tror att han har
väckt /petat/skakat på mej minst sju gånger i natt..
utvilad....öh NÄ!
När klockan ringde idag så kom han så käckt & frågade
om jag hade sovit gott....
Så jag vaknade en sketaning på fel sida idag helt enkelt.
Ville helst bara sova vidare men har samtidgit lite
tidsångerst för att vi bara har denna & nästa vecka kvar i
skolan.
Sen försvinner den för alltid,det är slut slut helt enkelt..
 
Nåja bara att stiga upp på med kepsen för det var verligen
INTE läge för att kamma luggen idag.
Slet av sprinten på min nya Marilyn Monroeklocka =(
Hämtade upp Blomman & gäspade mej igenom dagen.
Hem & försökte sova några låtar i solen men de gick ju si så
där...
Vår fina Pixie..


Rabarber på G






Gräslök


Vitlök
 


Blommor kan jag inte namnen på...
 
Theo kom hem & mellis intogs, sen kom Robban hem &
jag gick & la mej nån timma i förhoppning om att jag
skulle vara bättre när jag vaknade.
Theo lyckades ha minst fyra akuta frågon innan jag hann
somna :///
Vaknade av en Hane som fnissade över ett regnr..
Insåg att jag visst hade lovat Theo att cykla till Mc Donalds
(tror ännu att jag gjorde det i sömnen) så det var ju bara
till att sätta oss på cyklarna & ta oss dit..
Ställde oss i kön & blev nonchalerade totalt,,*morr*
efter 10 min så beställde vi det vi skulle ha & dom skulle
komma ut med min mat.
Efter 10 min går Theo in & frågar efter min hamburgare
då kommer flickan ut med en bricka & säger, var det en
chickemmcfeast..
OH MY GOOD!!!!
Jag kunde inte hålla mej utan sa till henne att idag har ni
det visst helt upponer här,,talade om att jag fått nog &
ville ha pengarna tillbaka..
Hon förstod & bad om ursäkt,kom ut med pengar & en
hamburgare men då hade jag tappat aptiten & sen undrade
hon vad som fick min upplevelse att vara värst..
Jag sa allt & det hon kunde ta till McD var att
Gör om gör bättre..
Nä jag vet att hade jag haft en annan bättre dag så hade jag
nog inte skällt ut henne så & jag ska en dag när jag är
på bra humör gå tillbaka & be om ursäkt men idag var
FEL dag.
När vi cyklar hem Theo & jag så självklart så får jag
PUNKTERING!!!!!!!
GAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
 
In på klubben & svära lite över cyklen & få empati =)
Som tur så hade Hanen ett däck åt mej så han lagade &
bytte  så jag kunde cykla hem.
 
Nu är Theo hos mormor för han ville sova över där så
i natt SKA jag sova för i morron är en ny bättre dag..
 
Men att vissa dagar bara är så prutt va!
 
Men det är lite mycket runt ikring mej nu & hjärnan &
hjärtat vill vara på så många olika ställen & jag står bara
& stampar & snurrar känns det som, helt okontrollerbart..
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar