lördag 4 maj 2013

Jag är såååå modig!!!

Jag är så stolt över mej själv efter gårdagen.
 
Dagen började med att besöka relaxen på Vetlanda
badhus med skolan, vi bubblade,bastade & tjötade
fick goda räkmackor & gott java.
 
Jag bytte om bland dom andra & de kändes helt ok
jag som har fasat för detta med att byta om bland
andra sen jag fick min cancer & opererade bort brösten
men jag känner att hur knasigt det än låter så har
rekonstruktionen stärkt mej ,det kändes helt ok att
blotta mej.
Jag är stolt över att jag vågade!
 
När jag sen kommer hem & går utanför lägenheterna
så ser jag grannens katt hålla på med nåt på marken..
My good han har hittat en kopparorm!
 
Ja ni som känner mej mej ju hur mycket jag ÄLSKAR
dom där slingrande äckliga djuren.
Jag svalde ett par ggr & funderade på hur jag skulle
ta mej förbi detta spektaklet utan att få panik.
 
Jag vet inte vad som hände men nån stans i min hjärna
så ploppade det upp att jag var tvungen att rädda
kopparormen från katten!
Jaha den tanken har väl ALDRIG funnits i mitt sinne
innan,,,det har mer varit FLY!!!
 
Så jag tar en pinne & puttar undan kopparormen in i skogen
plockar bort katten & går nöjd hem!
 
Ja ni som känner mej fattar hur modig jag var igår gånger 2...
 
Jag känner mej modig!!!
Jag ÄR modig!
 
Idag fick jag lååååååång sovmorron & sedvanliga javan på
sängen av min fina Hane...
 
Ska lyckas hänga ut en maskin tvätt i det fina vädret & sen bege
oss ner till stan för att titta på vackra amerikanska bilar
& lyssna på Rockarbillymusik på torget..
Ja bara njuta helt enkelt jag & min man!
 
4 Maj, Wheelers Cruising Vetlanda ♠ @[122128481257243:274:Cruising Sweden]

http://www.cruisingsweden.se/events/wheelers-cruising-vetlanda/
 
Ikväll blir det att titta på cruisingen genom stan &
avsluta med grill i goda vänners sällskap...
 
Hejdåposs!


3 kommentarer:

  1. Åh Annica!!! Vad du är modig!!! Så stolt över dej!!
    Puss&rugg ;)

    SvaraRadera
  2. Modiga, Underbara du... Tänk, du räddade livet på en orm... Hurra för dej... <3

    SvaraRadera
  3. Åh herregud, vem är du? Ligger i sängen och hoppar med benen, uuuhhhaaa.

    :) kram & puss din Mia

    SvaraRadera