måndag 13 maj 2013

Hälsomässa

I går var de  Hälsomässa i Folkets park här i staden,
for upp & kollade te att lite är ju kul när det händer nåt
här som inte brukar vara här.
 
Det var fullt i lokalen med diverse olika utställare &
företag, en del mer & en del mindre intressant.
 
Fick ett knott/mygg tips från Aloevera samt antisnarktips
får se om det funkar,,utsåg Kryddan som testperson =)
 
Hittade 2 saker som jag ska testa på iallafall.
 
 
Hot stone massage
 

Detox
 
Någon som har provat på något utav dessa?
 
Hann med en Java på nya altanen på Blom&Kryddhyllan
innan det blev grillning hemma.
 
Robban & Theo hade en städdag på klubben ihop.
 
Idag blir det vila på fm,jag laddar för möte på vårdcentralen
det är dax för att få svar på min PR utredning.
Har verkligen ingen aning om hur detta funkat men jag
tar med Robban för säkerhets skull.
 
Denna veckan kommer bli fullspäckad så det gäller att
planera min tid ordentligt så jag orkar allt.
Vill ju orka med 40årskalaset på lördag..
 
Hejdåposs!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar