måndag 20 maj 2013

Nojje 40 år....

Nu har det varit häktiskt några dagar.
Avslut på skolan med blandade känslor, en del av mej
känner att det inte är slut utan början på något annat &
en del av mej är oerhört lessen för att Framtidsvägen
faktiskt är slut slut för alltid.
Detta var sista för det sägs att det inte finns pengar
till att driva men det dom inte tänker på är ju att just
detta konseptet som skolan haft är ju så fantastiskt.
Att såna i min situation får chansen att komma tillbaka
till livet, bara få vara utan större krav eller måsten.
 
Jag är oerhört glad över att jag fått denna chans i
alla fall..den har hjälpt mej.
 
Fredagskvällen tillbringades i bussen & hämtade
hem Dagny från Allingsås,nu så är familjen komplett
igen.
Hon ska bara få sej en tvätt i veckan & besiktning
så är vi redo i 1000 mil till =)
I år ska även Theo sitta på bönpallen =)
 
Lördagen var vi på 40 årskalas...
Ja de var så inutah-e rolit,oerhört god mat & bra
folk...
Adopted Steak (Hanens band) spelade & vi fick en
annan version av High way to Hell av födelsedagsbarnet!
 
Jag rockade som jag inte rockat på länge,jag skrattade
som jag inte skrattat på länge..
Jag hade helt enkelt sketaskoj & gamla Ankan tittade
fram...
Det är väl så
..med rätt folk,rätt stämning så funkar det.
Klockan var nog närmare 5 när jag & Hanen for hemåt..
fågelkvitter är vackert =)
 
Tack Emma & Nojje för ett perfekt party!
Älsk du!

Vem tog sej ett nr?

Snyggposen !!

Massa presenter till Nojje.
 
 
 ADOPTED STEAK!
Robban

Martin

Morgan

Uffe
 
Som Jonte sa...
-Robban,du spelar aldrig ensam  <3 p="">

Ja ni är ju bara för söta...
 
Söndagen var kanonbra,ingen ångerst,inte mer
bakis än jag förtjänade.

Partyminne....
 
Idag har vi haft studiedag, som tur berättade ungarna
det igår för mej så det har blivit slapp & Theo har
lekt.
Inhandlat lite garn för jag har fått en beställning =)
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar