onsdag 29 maj 2013

Så praktiskt va...

När Mari kom hit i söndags så var det Pixies tur att
få paket...
Handmade by Mari...
 
Visst e den fin?
 
Detta med att sy,stryka & annat redit de gör jag BARA
om jag måste, det finns så många andra bra lösningar
att ta till..
Gardiner nålar jag upp fastän en del säger att så ska
man inte göra & de fanns en mening med detta =)
 
Pixie swischade runt i fönstren häromdan efter nån
annan katt att vara kaxig mot från andra sidan glaset &
woops så föll en kruka ner...igen..men denna gång..

Sååååå praktiskt!!!!
 
Landade så bra så...
Sy?
Pyttsan!
 
Igår var det sommarfest med Theos klass & denna gång
var det bowling, det var ett lyckat drag..
Theo var nöjd för han vann 2 gånger sa han =)
Sen blev det pizza & vi satt & dryftade med några
andra föräldrar..redit trevligt!
 
Idag när Theo gått till skolan så gjorde jag ett försök
att få hojen dropinbesiktigad men de var fullt, får vara
tidigare i morron..
Men jag drog på mej joggisar & Ozzy i öronen sen så
blev det en rask promenad på 1 H så svetten lackade.
Kände mej väldigt duktig sen.
 
Belönade mej själv med lite manikyr =)
Visa 20130529_201059.jpeg i bildspel
 
Sen blevo jag så trött så trött för sova är ju inget jag
pysslar med nattetid.
Tog trimmern & trimmade av gräset,tvättat 4 maskiner,
rensat rabarber till morgondagens bakning,vikt tvätt,
diskat STORA disken & rensat iordning på 1 garderob.
Ja å hade inte Robban tagit bilen & handlat så hade den
blivit städad oxå..
 
Överaktiv?????
 
Om 3 dagar smäller det!!!!
Friends Arena
Friends Arena!
 
Robban,Blomman,Kryddan & jag styr kosan mot
Stockholm & musik, mys & hotellvistelse..
 
Jag längtar!
 
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar