onsdag 12 maj 2010

Dumma barnsjukdommar..

1
Efter noga kammning av luggen & borstning av tanden så for
Theo & jag till labb för sedvanliga provtagning.
( Onkologen har INTE ringt idag så jag mår nog bra =)
Idag vågade Theo titta hela tiden & sköterskan berättade hur
det funkade sen blev det glass för honom.
1
Theo hade sen lekdejt med unge herr Simon...
1
Efyermiddagen tillbringade jag med min lilla mamma & läkaren
altså hon är mer röd än hudfärgad stackaren & läpparna har
svullnat på henne & mår illa,,,
Lider så med henne & till råga på allt så hade hon fått magkatarr
oxå, stackarn hon är helt förbi.
Känner mej en aning maktlös när jag inte kan hjälpa henne mer
scharlakansfeber vid äldre ålder är inte smidigt & det är en av
barnsjukdommarna som kan återfås visst för hon hade det när
hon var liten.
Sicken soppa...
1
Kvällens Aloe Veraparty blev inställt då av förklarliga skäl.
1
Annars har det varit mys med mina grabbar i kväll & i morron
är vi lediga här så då får vi hoppas att det blir sovmorron =)
Sen får vi se vad dagen bjuder på.
1
Long lasting, ja inte under armarna iallafall =)
Blir nog mer med omgivningen!!!!
1
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar