söndag 23 maj 2010

För 1 år sedan...

1
...igår 23 Maj friade jag till min Hane,,,
Vicken tur att han sa ja =)))
1
Efter vårat förmiddagspyssel så körde jag Theofis till Simonfis
för lek, han hade längtat så.
1
I dag for syster tillbaka hem & om 1 vecka är det dax för
operation så nu lånar jag era tummar åter en gång till för att
det inte är en elak en som sitter där men hon ska ta hela bröstet
& ja det är ju inget att spara på,,,
Har knappt fattat det själv ännu, känns fortfarande som en
taskig film,,kanske kan det vara så att jag inte får in det just nu
för det har ju onekligen varit en del att stoppa in i mina sinnen
dom senaste åren...
Är för jävligt bara!!!
1
Vi pratade ju om att vi behövde åka iväg nån stans & ladda våra
batterier, jag & Robban...
Nu till helgen blir det av, Theos pappa kunde ha Theo extra
nästa helg.
Det kommer kännas konstigt att åka utan Theo & dessutom på
min helg ,,är faktiskt bara andra gången som jag åker iväg så här
utan Theo, vanligtvis vill jag ju att han ska få vara med när vi
gör nåt kul men nä inte denna gången.
Men lite dåligt samvete får jag.
1
VI måste få vara bara vi...
Sova på hotell, dukat frukostbord,ströva,njuta,äta gott,sova ..
1
JAG LÄNGTAR!!!!!!
Ska boka i morron dag =)))
1
Var iväg på ljusparty i em hos Nathalie, lika mysigt alltid.
OM jag hade massor av pengar så kunde jag handlat hur
mycket som helst för dofterna är underbara & allt tillbehör,,,
,,shit så fint!
Lite komiskt var det allt, jag satt & sa att jag vinner minsann
aldrig på lotter,,,men si när lottdragningen var så vem vann???
ME,,,,,första gången på minst hundra år..
Blev en aning paff men jublande glad...
1
Min vinst....
1
Kunde inte låta bli att boka in ett party i Juni här..
Bjöds på en väldigt god paj gjorde vi,,ska få receptet sen,,
mumma för nasse var det allt =)))
1
Hämtade Theo & ja jag hade hoppats på lite mys men det blev
lite gråt & trots istället,,en trötter grabb .
1
Nu borde jag nog sova en stund för i morron ska vi ha ett
mysavslut Theo & jag,,hälsa på i djuraffären har han valt.
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. stumpan bara inte 5 juni då har jag jue visningen:)))

    simon är ledig i morgon från dagis...tänkte om vi skulle bygga oss ett vindspel må hända?
    anyhow...så är lillfis hemma om theogos vill leka!

    vad gäller din syster: alla tummar och tår hålles att det bara var nåt litet ofarligt som dom sett "fel" på och i själva verket var de ännnu mindre än dom troddde!!så ska det vara!

    vad gäller åka iväg....dålig samvete?! kan ena parten åka iväg i två veckor ,kan la du i två DAGAR?
    theo lär ju inte ens märka att du är bortrest förrns du är tillbaka. Och ni måste bara få komma bort, innan verkligheten äter upp er inifrån!

    alla kramar till dej goa människa!

    SvaraRadera
  2. o grattis te er "friar-dag"...ja där satte du oddsen på rätt häst vill jag lova:)))

    gott att du har honom, och att du är rädd om honom o ger honom lite resor hit o dit...det tar nog på krafterna att vara nära anhörig till Mr c.

    glömde säga det visst:) kramen o morgon kaffe skål!

    SvaraRadera
  3. nä men va kul o grattis till vinsten! kram

    SvaraRadera