måndag 10 maj 2010

Ont i benhinnorna,,,

1
En glass i solen efter dagis =)
1
I dag var det dagisdag för Theo för att hans nya fröken skulle
komma & hälsa på den nya klassen.
Det hade gått jättebra & Theo tyckte hon var snäll.
1
Sen bar det hemåt för min del & Våra bästa år & sen sova några
timmar,,är hyfsat stolt över mej själv att jag vilar när jag
behöver.
1
Jag tänkte höra med er som läser här inne om en sak.
När jag är ute & går så får jag så hiskeligt ont i mina benhinnor,
ja det värker massor.
Det är trist för den vardagliga stegen blir inte så kul att göra.
1
Kan det ha med att göra att jag gått upp i vikt & mina
benhinnor inte vant sej eller beror det på nåt annat?
Vad kan jag göra för att få bort det onda?
Snälla är det någon som vet så skriv gärna nåt tips..
1
Annars blir det en slappdag, Simon är på väg till Theo för lek
jag får väl ta tag i disken som hopat sej =(((
1
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Skittråkigt att ha ont i benhinnorna. Ansträng dej inte när det gör ont, vila och kyl med ispåse.
    Det kommer sig förmodligen av överansträngning.
    Svårt att bli helt av med om du en gång fått det, det kommer lätt tillbaka. Lycka till. Kramar

    SvaraRadera
  2. jadu, kan bara säga att jag fick jätteont i benhinnorna när jag började gå mycket för två år sen. Det var skitjobbigt, men bättre skor och ett skynda-långsamt-tempo gjorde att det släppte till slut men det tog nåra veckor...
    kramen!

    SvaraRadera
  3. Vila när du behöver o som sagt lägg is på, inte värme. Håll gärna benen högt också.
    Du kan få en redig inflammation om du inte är försiktig.
    Kramen på dej

    SvaraRadera