lördag 8 maj 2010

Rökelserna på plats...

1
Idag har vi varit duktiga utan stress =)
Morron började med att min man fick redi grötfrukost på
sängen tyckte han var värd det så som han fixar & trixar.
Sen är det ju nåt visst med att äta frukost i sängen, lite extra
myz på nåt vis.
1
Så nu är ALLA kartonger borta från lägenheten ner i förrådet
& de som ska upp är uppe nu väntar vi bara på att dom ska
tapetsera i kök & sovrum & sen ska vi måla tvrummet för att
sedan kunna sätta upp det sista.
Städat har det oxå blivit & en kaffe hos Camilla.
Ja en bra dag helt enkelt, skönt att ha detta gjort så jag kan
släppa den tanken & lägga min energi på annat skojsigt.
1
Fått upp mina älskade rökelser oxå så nu är det HEMMA.
Hittade även lite grejer jag ska lägga ut på tradera men det får
bli morgondagens aktivitet =)
1
Så nu är det den här åkaruntisandensporten = Speedway, e
de visst GP,,nä jag är inte så intresserad mer än att det luktar
gott men mannen gillar det.
Han har även fixar Tacopaj till nu med tillhörande Corona
så nu ska jag äta gott & njuta.
1
Vad hittar ni på en kväll som denna då?
1
Kan rekomendera ett gott vin
Plaskflaska,,lite annorlunda men gott.
Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. sövit halve dan, druckit mängder me kaffe, pratat med en vän som ev hade jobb åt mej om jag vill byta bana:)) (ler hemlighetsfullt:)
    tvingat Farbror conny att köra hem storpojkarna för det blev för tyst hemma:)
    handlat godis på godishuset, handlat taccogrejjs te kvällsmaten,
    nu käkat supersalta godisar o kollar ghostwhisperer:))
    gilla gilla!
    kaffe skål!!!

    SvaraRadera
  2. Lämnat Sonen på flygplatsen (INTE kul!) tvättat, sytt lite.

    SvaraRadera
  3. om vi oxå hade kunnat vara så duktiga att vi oxå hade ut alla katonger ur huset. men nej då.. de får vi bo i ett tag till om jag känner denna familjen rätt. glöm inte bort att öppna den lilla bruna asken.. ;)

    SvaraRadera
  4. Hej o hå, så flitigt det har varit i Ankboet. Härligt med rökelser. Kanske ska prova vinet då nån dag. Ha en fin söndag Kramen på dej.

    SvaraRadera