måndag 31 maj 2010

Sen blev det...

1
...söndag & åkahemdag!
Utsikt från sovrumsfönstret.
1
Frukost & sen ihopapackning & utchekning..
Hade hört att det skulle vara en stor loppis på söndagen...
Me like=)
Ja kolla in,,,STORT!!



1
Jag var i himlen kändes det som, gick runt några timmar &
tittade & tittade, träffade trevligt folk & fyndade.
Robban var inte riktigt lika förtjust men visst gillade han det.
1
Kan tänka mej att åka till Ronnerby enbart för Loppisens skull.
vi blev lite fulla i skratt åt oss själva, tankarna går omenende till
att oj nu måste vi hem för cajjo måste gå ut eller att vi ska hämta
Theo...fniss,,jo nog var dom med en bit ändå=)
1
Sen var det dags att säga hej då till våran helg!
Theo skulle hämtas & Cajjo hämtas från dagis.
1
Ja men visst i vanlig ordning slocknade ju jag då & vaknade,,,
Vips så var vi hemma igen!
1
Borta bra men hemma bäst.
1
En underbar helg med ny energi i packningen,,nya tag & nya
tankar,nu rullar tåget igen mot slutstationen!
Precis så som vi hade tänkt att det skulle var!!

Lite fynd blevo det.
240 kr för plåtburk,luvis,ljuslykta
prydndasvas & sänglampor.

Theo hade gjort en morsdagstavla på dagis.

Present till Theo.
Några figurer till Theo med.
1
Kvällen blevo grillning men dock äta inne för det var en förkyld
Theo med feber som jag hämtade, hostar otäckt oxå..lille pyret.
1
Till min stora besvikelse så hade mina rabarber sloknat, hoppas
verkligen att dom inte dör för mej men har vattnat..
Nån som råkat ut för samma, dom planterades ju i Torsdags.
1
Hejdåposs!










4 kommentarer:

  1. Låter som ni har haft en bra helg :) härligt för er!

    SvaraRadera
  2. Ha! När jag såg bilderna kände jag igen mej! Ronneby är fint :-)

    SvaraRadera
  3. Det går inte att döda rabarber sägs det, men mina dog. Hoppas dina tar sig. Rabarberpaj är gott!
    Mariette

    SvaraRadera
  4. Har också hört skrönan om att det inte går att döda rabarber, men här är en till som lyckats. Men dina kanske bara är lite trötta efter flytten....
    Så trevligt ställe ni verkat vara på i Ronneby. Är fint där, vi var en sväng på Tosia bonnadan där förra året.
    Hoppas ni har kryat på er i Ankboet till i morgon, när det ska bli riktigt varmt o gott. Kram

    SvaraRadera