onsdag 12 maj 2010

Massage till helgen?

1
Igår hade vi en stund på torget jag & Theo med fika & träffade
lite folk,,ja mysigt helt enkelt =)
Ja sen i vanlig ordning så blev det lek med kompisarna här, jag
måste erkänna att jag njuter när jag tittar på ungarna.
Så kul dom har, alla leker med alla(nästan) & det finns alltid nån
att leka med när han blir leksugen..
1
Bråttom med att äta hade han oxå, jo det fick gå för denna
gången annars brukar vi inte äta med hjälm på =))
1
Jag passade även på att måla om min utesoffa igår när solen
sken, chockade omvärlden med att måla den vit !!!!!
Den blev i äkta Ank anda,,,inte slätt men rinnigt men på håll
så blir det kanonbra.
Jag hade säkert inte rätt sorts färg men vad gör det om 100 år?
En vit hammarlack som fanns i garaget,,vit bidde den & sen blev
det nytt tyg på locket,, ja även den omklädningen i Ankanda..
Nu väntar jag på att den ska torka så får ni bild sen..
1
Min lilla Scarlakansfebersjuka mamma är inte pigg alls, nu har
läpparna & tungan svullnat på henne & hon mår illa,,
Tycker så synd om henne...hoppas det lägger sej snart på henne.
1
Mina ben samlar ännu vatten,eller mest det högra.
Igår kväll hade jag ingen ankelknöl på högra benet & då hade jag
ändå tagit mina vattendrivande enl ordination, lite jobbigt för
det molar ju får se vad hjärtultraljudet säger om 1,5 v.
1
Har även ringt om mina 3 bruna prickar på ryggen, dom har
blivit mörkare men ingen akut fara men jag ska ta bort dom
iallafall.
Sköterskan skulle ringa tillbaka för dom är inte så glada i att
ta dom innan sommaren nu,,
1
Mari kommer hem till helgen nu & är det någon som är sugen
på att hamna under hennes händer så går det bra, hennes
mejladress finns i en gadget till vänster längst upp.
Ni som testat vet ju hur underbart det är.
Så är någon sugen på massage så skicka ett mejl till henne,,
Jag rekomenderar det starkt!
1
Nu kanske det är dags att ta tag i dagen, klä på mej nåt annat
än pajamas & borsta tanden..
Prover ska tas idag & dammsuga lite & handla frukt.
Theo ska leka med Simonfisen.
1
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. Med hammarlack rostar den ju inte iaf ;-)

    Ha en bra kväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera