söndag 2 maj 2010

Karlskronatips mottages gärna...

1
Vi har tänkt att fly en natt till Karlskrona, jag har så otroligt
kasst lokalsinne & minne så jag är inte säker på att jag varit där
någon gång =/men det ska vara vackert har jag hört.
Hur eller hur så behöver vi komma iväg en sväng & få nya
energier efter 6 månader med Mr C här hemma, operationer &
cellgifter, tankar & funderingar, tårar & skratt.
Ja vi behöver bara få vara Ankan & Robban,,mysa, käka gott
sova fint,slippa bädda sängen & laga mat.
Framförallt lämna Mr C hemma,,han kan väl rensa ogräs eller
nåt annat trist moahahahaha
Kan tycka vi är värda det=))))

Så nu undrar jag om det finns några tips på boende,god mat,nåt
fint att titta på.
Behöver inte vara svindyrt bara mysigt & gemytligt.

Tips tages gärna emot =)

Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. ja du...jag tyckte karlskrona var världens tråkigaste ställe...det ENDA positiva med var väl att i en hembygspark där i krokarna käkade jag världens bästa kladdkaka med glass och banan till:)

    vet inte om nån annan har nån bättre erfarenhet men jag skulle personligen icke driva dit frivilligt igen:)))

    ses sen gumman!

    SvaraRadera
  2. Karlskrona är en vacker stad men ett blåshål, blåser alltid där.. Men det finns en hel del att kika på och fina promenadstråk om man vill det..
    Men jag har inga direkta tips annars :-S

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vi ska till Karlskrona vid midsommar och bo på Skönstaviks Camping.Dom har hyfsat billiga stugor.400-500 hundra natten.Kram Fru C

    SvaraRadera
  4. Karlskrona är inget åh ha just nu men vänta till slutet av Juli så är den underbar med alla mysiga uteställen åh käka vid hamnen.
    Då är det massa Blommor åh fint åh man står ut med att det blåser lite för det är ju varmt då.
    Men finns ju finare ställen i Blekinge än just Karlskrona.

    SvaraRadera