onsdag 5 maj 2010

Ursäkter,,,

1
Oj vad jag hade tänkt att göra saker idag,,sicken tur att det finns
ursäkter =)
Hade tänkt måla min utesoffa men si de var ju regnigt & då tar
det så lång tid för färgen att torka, sen kom Anna förbi,,e ju ofint
att hålla på att stöka då *L* sen kom Camilla förbi ja som sagt e
ju ofint att stöka när gästerna är här *LL*
Ja sen var det dax för lunch ju & sen kom elnissen hit & drog in
strömmen till tvättmaskinen.
Sen for Theo till Simonfis & lekte så då passade jag på att sova
en stund,,måste ju lyssna på min sovkropp!
Är ju även lite öm efter rensandet igår,,hmmm otränad=////
1
I kväll var det dax för det första skolmötet,,
Hua vi har en snart 6 åring i huset som ska börja nollan till hösten,
Theo ser mest fram mot det =) jag som tycker det är läskigt,,min
plutt blir stor...
Det är 57 st 6 åringar så det blev 3 klasser.
Theo blev en Ekorre,,han tyckte det var tuffare om han blivit en
tuff Tiger =)
Lärarna var jättegulliga & hoppas dom förblir det sen med.
han kom i samma klass som en del från sitt dagis så det var ju
gott men visst känns det konstigt att han ska börja skolan,,
1
Det blir nog jättebra till slut!
1
I morron är det dax för prover igen & rörnissarna kommer
så kanske kan jag premiärtvätta i våran tvättmaskin!
1
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar