tisdag 1 juni 2010

Cellgift & hosta & ett bröst mindre...

Tillbaka till vardagen igen, cellgift 6 av 12,,,,igår.
Tjohooooo halvvägs!
Min kusin var med mej in , jättekul att ha henne med så
fick hon oxå se hur det går till.
Om 2 veckor ska mamma få följa med,hon sa att hon var redo
för det & även jag är redo att hon kommer med mej.

Dom hade gjort om & flyttat & invigningsdagen var idag, nya
fräscha lokaler på första våningen.
Hann med en sväng på IKEA med en minimini för denna gången
tror jag minsann att det var massa trötthet i cellgiften.
sov där, sov på vägen hem & även hemma..

Robban var hemma med Theo medans jag var på cellgift, tur att
han kan ta ut vab.
Theo har en otäck hosta,feber & snorig så grabbarna har
slappat & spelat tvspel..
Idag är även jag krasslig så det blir vila för oss båda.
Har en jävulusisk huvudvärk,nackvärk,illamående,fryser & trött
men bara & vila.

Har pratat med min syster, allt har gått kanonbra, hela bröstet
är nu taget & INGEN spridning, lite i dränagepåsen så hon får
åka hem idag,lite öm är hon allt me det finns ju tabletter för det.
En lättnad att det inte blev mer eller som vi vet nu, hon ska ju ta
stygn & få besked om knölen men iallafall så som det ser ut just
nu är det underbart.
Oerhört glad att hon slipper denna skiten som jag håller på med.

Ja så nu är vi enbröstade klanen, är väl tur att Theo är så stor
som han är annars hade han väl trott att kvinnor bara har ett
bröst *L*.
Mamma mormor & moster,,,helt galet!

Jag har jagat myror här inne, det är mängder äckligt....
Det blev ett nytt system här i området så vi ska inte ringa
vaktis själva, ja det verkar som om att dom inte tror på att
han har massor att göra så dom måste kolla på kontoret..
Så jag ringde ner till kontoret & anmälde mina myrbesökare,
märkligt va,,då ber dom mej ringa till vaktis..
Pyttsan att jag gör,,har vi fått skriftlig information på att vi
SKA ringa kontoret då får dom ta tag i det ,,tycker jag iallafall..
Kanske lite motfallskäring men vissa principer håller jag på..
Vi vill ju ha tillbaka så vi bara kan ringa våran underbar vaktis
när det är något.

Nähä nu ska vi rasta Cajjo en sväng & sen blir det till att vila..

Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Kram på Dig och för att du trots allt orkar vara runt och titta på andras bloggar. Själv är jag så dåligt på det för tillfället. Kram och hoppas tröttheten ger med sig.
    /M

    SvaraRadera
  2. Gött att du har kommit till halvtid. Nu kan börja räkna ner :O)
    Hoppas förkylningen ger med sej snabbt
    Kramen

    SvaraRadera
  3. ja men det är ju i linje med hur det funkar på ert bostadsföretag:) klart ni ska ringa runt och krångla annars är det väl ingen match:)))) himlar med ögonen:))

    hoppas du mår bättre, glöm inte hålla koll på febern...åk in om du blir sämre. Hoppas Theo fisens hosta gett med sig lite med...kram på dej!

    SvaraRadera