lördag 26 juni 2010

Jordgubbar till mor & magsjuka till mej!!

*
Nu har magsjukan kommit till mej, hoppas att mina grabbar
klarar sej,,jag rekomenderar inte kombinationen av näsblod
& magsjukan=(((
Jäkla näsblod som kommer så fort jag anstränger mej!!
Hatar magsjuka,,de är så vidrigt!!!!!!
*
Känns väldigt retfullt för i morron bitti ska vi städa & plocka
ur mammas gamla lägenhet men min kusin & moster vill fullt
förståerligt inte träffa mej i morron men fasiken så dumt det
känns att inte kunna vara med ,,,

*
När inte mamma kan komma till oss så åker vi till henne.
Hon måste ju få lite Jordgubbar & besök =)
Hade planerat in dagen till henne..
*
Så klart vra jag ju & yrade i fel byggnad men det är ju inte
så förvånande...hon låg ju INTE i huvudbyggnaden,,,,ja ja
hittade henne till slut,,
Hon badar i nåt lilaaktigt varannan dag & massa insmörjning,
svullnaden har gått ner men sår har hon fått & det går inte
att krama henne för det gör så ont på hennes hud.
Diagnos finns inte ännu men dom har plockat bort tabletten
som hon egentligen ska äta i 5 år efter sin bröstcancer, det
kan vara en bidragande orsak kankse.
Mormor & Theo & jordgubbar..
*
Med mammas tillåtelse så får ni se hur det ser ut på stackarn.
Detta är bara en del av hennes hud,,det finns värre sår men
dom får ni föreställa er.
*
Armarna

Händerna

*
Dom "fina" såren.
*
Hon var glad iallafall & det var mysigt att se henne,hon har det
bra där hon är & är under vård.
Nu ska vi se framåt & positivt så blir det nog bra.

*
Tog vägen förbi pappa när vi åkte hem...3 år sen han gick bort
i dag..
*
Vilda blomster til pappa.


Sommargrabb..
Ville bara visa "min" kyrka, rosa & jättevacker,,här ligger
pappa.
*
Cajjo äter gräs ibland så ock ikväll,,
Jag sa till Cajjo,,,,,
-Har du blivit vegetarian Cajjo..
Theo tyckte jag sa..
-Väger du tarian Cajjo!
*
Ett gott skratt innan magsjukan kom på besök!
*
Grattulerar Annika & hennes Ulf till giftermålet i Onsdags,,
härligt & mysigt..
All lycka till er!
Hejdåposs!







4 kommentarer:

  1. och idag är de 3 år sen som jag fick veta att jag väntade E..

    Hoppas dem hitta ett svar snart på vad din mamma har! Tänker på er! <3

    SvaraRadera
  2. Stackars lilla mamma! Hoppas verkligen att hon piggar på sig snart!
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Aj, det gjorde ONT att titta på bilderna på din mammas hud. Hoppas verkligen läkarna får bukt med det snabbt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Usch.. Stackars din mamma, såg inget vidare kul ut :-( Och usch för magsjuka.. Hoppas du kryat på dig nu..

    Kram Mia

    SvaraRadera