onsdag 2 juni 2010

Frosen ducks...

1
....ska det bli sen =)
Det kom en påse full med Ankor på posten igår,,,
du e ju för söter =)))
Sommarens drinkar e räddade!!
1
Vi är lite piggare i ankboet idag så i morron hoppas jag att vi kan
gå ut en sväng.
Jag är lite täppt men ingen huvdudvärk & Theo är nästan
feberfri men hostar vid ansträngning.
1
Det får helt enkelt bli en plocka &fixadag här hemma, det är
till att hoppa över saker i Theos rum så dax för plock helt klart!
1
Antisimex var här igår & besprutade våra myror så nu är det
lugnt för stunden iallafall.
Usch det var myror överallt i sovrummet....bläigt!
1
När vi var i Ronneby så var det en väldigt hör tröskel in till toa
& jag klumpiga jag drog ju i den ett x antal gången så nu är min
tå så öm så öm & börjar anta en lita annan färg..
Bara den inte lossnar....
1
Hur ser era planer ut för dagen då?
1
Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Här händer inte så mycket. Lillkillen sjuk här och så hade de utflykt med skolan idag. Han har längtat jättemycket efter det så vi två tog och packade ner lite mat och gick till hembygdsparken här i byn och hade picknick... nu i kväll ska vi grilla lite vid sjön här i närheten och det ska bli så mysigt... sommaren har kommit till Skåne och det gäller att man passar på att njuta.

    SvaraRadera
  2. här fullt ös...varit i stall varit tandläkaren med storfis varit hemma o solat:) nu väntar på om vi ska åka till Linköping i kväll och kolla på en häst:) inte vi som i sambo o jag men vi som i stall-ägare o jag:)
    hoppas hoppas:)))
    krya på er!!!

    SvaraRadera
  3. Söta små ankor :O)
    Barnvakt till lellprins o lellprinsessa i dagarna två ska jag vara.
    Kramen

    SvaraRadera