måndag 7 juni 2010

Mer än halvvägs,,,

1
I dag var det dax igen,,,cellgift nr 7, mer än halvvägs,,ja de går
att leva med som jag brukar säga ,,för det är ju just de jag ska
,,,,,,,LEVA,,,,,,
Halleluja för cellgifter & att jag trots allt har en snäll cancer mitt
i den aggresiva Egon som dom tog bort.
Visst, jag vet ju inte om allt är borta men det tror jag & hoppas
& vill.
Hjärtultraljudet & röntgen av ben såg ju bra ut, nu har jag fått
tid för skelettröntgen så det är bara till att hoppas på att den
oxå ser bra ut..sen kan dom ju inte se vad som är i blodet men
jag är positiv för jag har ju massor att göra jue..
1
Jag ska ju hoppa Bungyjump sen,,ja de får nog bli nästa vår!
Det är ett av min mål!!!!
1
Att behandlas för Cancer med diverse olika resor har mer blivit
som ett jobb, nu är vi "hemma" känns det som på dessa
instanser, vi är du med våra "arbetskamrater" .
Det är skönt men skrämmande så som vi fogas i det vi håller
på med & blir utsatta för, hemskt att berördheten avtar för
varje skallig människa jag ser eller nya livsöden som korsar
min väg.
Ja det är ju inte för att jag inte bryr mej för det ska gudarna
veta, har stött på några riktigt tragiska fall bara dom närmsat
veckorna, jag tror helt enkelt att jag inte orkar att ta på det
tyvärr vet inte hur jag ska hantera det för jag har ju ändå det
goda på min sida ja som jag vet just nu i allafall.
Jag har lärt mej massor om mej själv & andra som är
runtikring mej.
En tuff läran om livet helt enkelt!
1
Nåja, när jag i stort sett sovit mej igenom hela behandlingen så
hade min Hane varit hos Harriet peruktjejan, så vi begav oss dit.
Jag provade ut en röd peruk men sen hittade hon en annan
ännu kortare modell som jag bestämde mej för, den kommer om
ca 10 dagar =)))))
Hon talade oxå om att "mina pengar" räcker till en peruk till så
ÄNTLIGEN ska jag få min Pulp Fiction peruk =))))))))
Frisörbesök
1
Sen tog vi en sväng på MAX & käkade godgoda hamburgare &
en sväng in på Media market,,sen var jag trötter.
1
Regnig hemfärd

Men en bra chaffis var med!
1
Jodå, jag sov denna hemresa med,,hopplöst fall helt enkelt!!
1
Var ju tvungen att surprisa Camilla,,hon har ju födelsedag så vi
bjöd ner henne på fika,,,,
Paket fick hon oxå,,,,surprice,,,,GRATTIS VÄNNEN!
1

Hittade ett ord idag som är riktigt..
eller de är de va?
Osloskånskan är helt överturlig på
att hitta såna ofta =)
1
Kvällen har varit i soffan & slösurfat, Hanen har invigt den
trådlösa kontrollen till PS 2...
1
Lite choklad kan väl inte skada nu va?
1
Hejdåposs!




5 kommentarer:

  1. lycka till med bungyn..jag kommer INTE följa dig där thihi

    SvaraRadera
  2. Lära om livet. Du går i en tuff skola, men kommer stark ut ur den.
    Bungyjump, nja inte för min del. Ska bli spännande att höra om den när den har blivit av.
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Underbart att läsa att det gå framåt! På något sett visste jag redan detta innan. Kände de liksom på mig. Något ont har alltid något gott med sig. Och under denna resan har du fått lära känna dig själv och vad andra står! Jag kan följa med o titta när du hoppar, men jag ska ABSOLUT inte vara med och göra de.. Fy!!Hua!! inre ryssningar Kram

    SvaraRadera
  4. Det är så underbart att läsa din blogg, alltid så positiv och glad!
    Jag tror att i läran om livet, måste man va som dig, för att komma vidare!
    Bungyjump, låter som ett alldeles perfekt mål :O)
    Kramen!

    SvaraRadera
  5. ja jävlans i havet. du gör ju i alla fall rätt ser det som en lärdom längslivets resa...utan att dras ner i skiten!

    förstår att det kan bli för "mycket" med alla tragiska fall runt om kring dej, som du måste träffa på "hotellet"...men man Kan INTE kämpa deras kamp oxå man kan inte ta in hur mycket sorg som helst i hjärtat, även om det blöder för andra gärna.

    bara att kämpa på, bungyjump är ju ett kanon mål att sikta mot!!!

    ååh jag är äntligen FRIIISK jippi vi firar med att nästan ta livet av mej själv genom att hoppa ut med bara ett liiitet snöre kring fötterna :))))) iiii

    fniss fniss

    bloggfika lät mys due:) löve you miss you pöss you!

    SvaraRadera