torsdag 24 juni 2010

Nagelavfall & simskoleavslutning!

*
Känner mej inte riktigt hel,,2 tånaglar har trillat idag.
En på varje fot,hade väl hoppats på att slippa detta men de
bidde visst inte så.
Ser läskigt ut när naglarna saknas,känns konstigt,,,ja de
ömmar i ändarna på tårna på nåt vis.
Det är fler tår som ömmar så jag får väl se om det är fler som
behagar lossna innan detta är över, nu har jag ju varit sååååå
duktig =(((( & bitit ner mina fingernaglar kanske lika bäst
för då kanske jag inte tappar dom oxå,,,hua de vill jag INTE!
*
MEN om jag ska se positivt på det hela så är det väl bra att
dom trillar nu & inte för 7 veckor sedan för snart är det ju
över & då kan det ju växa igen,,,"bara" 3 v kvar!
Undrar bara om det är någon annan som tappat &
gjorde ni nåt särskilt typ smörjde eller så?
*
Stackars min man ,,han träffade en röhårig pigg festprissa &
nu har han en skallig nagellös ngt tjockare ögonbrynslös trött
person,,,
Fniss fniss snacka om falsk marknadsföring *L*...*ironi*
*
Lämnade en skvätt blod idag med så jag är redo tills på
måndag, Theo skulle yrat runt med oss idag & handlat in
mat till helgen men innan vi for så ringde en kompis så han
var där & lekte istället,,ja men mycke roligare för honom jue.
*
Så nu är sillen & potäterna inhandlade, grillmat & annat gojs
inför morrondagen,,ja jordgubbarna oxå så klart,,,,
Hittade ett par skor till mej med *L* även ett par foppatofflor
till Theo,,han blev nöjd för dom var snabba sa han *L*
*
Träskorliknande...
dom finns i blanksvart oxå, e lite sugen !
*
Vi har en deal jag & min man,,,han ska ALDRIG säga nåt om
hur många par skor jag har (älskar skor) & jag ska ALDRIG
säga nåt om hur många skinnjackor han köper,,kan leva med
den dealen =)
*
Så var det då dax för sista simskoledagen, vi fick vara med
hela lektionen & han var så duktig, han visade mej & Robban
stolt hur han doppade huvudet minsann...
Ett märke blev det,,,
Doppingen tror jag det hette!!!!


I kväll grillade vi hamburgare, Robban gjorde nån egen
kryddblandning som var kanongodens.
Mitt i kvällstittandet så gick tv n sönder , den blev svart
& bara lät med jämna mellanrum,,,ja ja det är sommar &
vi kan ju umgås med varandra nu då istället...tillhör det
folkslaget som ännu har tjocktv!
*
Snart dax att sova en stund.
*
Hejdåposs!


4 kommentarer:

  1. Vad jobbigt att naglarna faller av :( *tröst kramar* Men det växer ju ut igen och sen när detta är över kommer du uppskatta naglar mer :D E så imponerad över hur stark du är och hoppas du förstår själv vilken kämpe du är! <3

    Svar: Så fort jag får något publicerat lägger jag upp det på bloggen :)

    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Vilka fräcka skor!!! I like!
    Och även om jag inte känner Theo, så förstår jag precis det där med snabba skor, kan nästan höra det(har ju en egen son, som en gång i tiden var i den åldern)!

    Tycker det är bra tråkigt och känner för dig...även om jag inte ens kan föreställa mig...allt som händer med din kropp. Men det ÄR ju tillfälligt!!! Och alldeles säker på att R ser igenom det du är missnöjd med just nu, han vet nog fasen vem du är innerst inne och det är henne han ser!

    Kramar om och önskar er den allra bästa Midsommaraftonen!

    SvaraRadera
  3. hej
    jag fick ett nagelkitt när jag fick cellgifterna som var en bra nagelolja den anvvände jag Depend
    Nyrrh oil
    pröva den.
    kram lycka till kerstin
    Ps bra blogg

    SvaraRadera
  4. Ps jag har köpt ett par sådana fast med remar ångrar mig inte bästa sommar skorna kram trevlig midsommar

    SvaraRadera