söndag 20 juni 2010

Håller näsan över vattenytan,,,

*
Jaha då är dom gifta nu då Victoria & Daniel,,,Mian & jag
kollade in kalaset med varsin Prips Blå =)
Måste skriva att jag tyckte hon hade en väldigt fin klänning
men attans så nervöst det måste ha varit.
Är ju faktiskt häftigt att en helt vanlig grabb nu tillhör det
kungliga.
Tyckte dock lite synd om Säpo eller vilka det nu var som fick
springa jämte vagnen i 7 km & 10 km/H...varmt måste de ha
varit men juste att dom slapp simma iallafall =)
Maffig tårta oxå men lite nyfiken är jag allt på vem som fick
skära av dom översta lagren =)....
3,30 m hög lixom!
*
Hade ju Mianbesök igår, ja såååååå mysigt att bara vara utan
krav,sippa lite öl & tjata..
Grillade på kvällen sen så Syrran, Tom , Camilla,Tove &
Veronica var med oxå,,men attans vad kallt & myggigt de bidde
bara att traska in.
Grillmys!
*
Min lilla mamma körde vi in på sjukhuset igen, nu hade hon
svullnat upp ännu mer,frossa men ingen feber,fjällar på HELA
överkroppen & sår av sprickorna i huden,,ja hon ser rent ut
sagt för jävlig ut så Mari ringde in & i stort sett tvingade dom
att ta emot henne,,,
Tidigare på dagen så hade vi fått svaret att "hon är ju under
utredning så vi kan inget göra",,,,
Hon har ju ömsat ett lager av sin hud så det ser nästan ut
som om hon är brännskadad stackarn, hon hade så ont i
kroppen så hon skrek av smärta när dom satte dit
blodtrycksmanschetten,när blodbroverna skulle tas så,,,
Ja ni kan ju tänka er själv med så lite hud.
Hon blev kvar iallafall men idag var det visst ännu mer svullet
& njurproverna var inte alls bra på henne.
Fattar inte vad som händer med henne & hennes kropp, varför
kan hon inte bara få njuta av livet nu,,,hon har haft det tufft
nog nu...hoppas nu att dom kan hitta nåt,,,
Min lilla älskade mamma....
*
Idag var det att vara uppe med tuppen,,eller nästan iallafall.
Mamma skulle flytta idag,,men med släkt & goda vänner
så löser sej det mesta,,,morbröder,Väninnor till mamma &
våra kompisar...guld värt,,,Tackar i massor!
*
Mattias & Milton testar säckakärran=)
*
Flytten gick bra trots att det stog som spö i backen i mellanåt
så nu är nästan allt på plats mest skräp & städning kvar i den
gamla lyan.
Det blir bra , nu är hon nere på första våningen med en egen
uteplats,,bara mamma som saknas.
Vi ska försöka få iordning det mesta i veckan nu så hon bara
kan komma hem & njuta.
*
Just nu nu så avundas jag människor som bara har en sak
att tänka på för nu är det rent för galet i våran familj,,känns
som en urkass såpa,,,vet inte riktigt vilken tråd jag ska dra
i & i morron ska jag på cellgift igen med vetskapen om att jag
är däckad i minst två dagar...
Känner mej så maktlös & orättvist behandlad av livet.
*
Ta en dag i taget, timme för timme,,andas.
Annars bryrer jag ihop,,hålla näsan ovanför vattenytan!
*
Nu blir det dusch & kebabtallrik,,ska nog kolla på kvarteret
skatan för jag behöver skratta...
*
Hejdåposs!


4 kommentarer:

  1. Stackars lilla mamma.
    Jag tänker på dej imorgon också. Det vet du väl vid det här laget, men jag printar ner det ändå. Bara så du vet att du o din lilla familj finns i mitt huvud ofta. Det känns orättvist att ni ska ha så j...a mycket på en gång.
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Kan inte annat än att hålla med dig. Du har absolut fått tillräckligt nu. Hoppas att de snart kommer på vad som är fel med din mamma och att hon kan få medicin som hjälper.

    SvaraRadera
  3. Fick en bild i huvudet när jag läste om dina tankar kring säpo...hade varit kul att se dom simma!!! :-)

    Hoppas de tar hand ordentligt om din snälla mamma nu så att hon blir bra!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Nej nu räcker det mer än väl med elände för er familj.
    Hoppas att er lilla mamma piggar på sig och att det går bra med flytten och för dig och din syster.
    Många kramar
    Åsa

    SvaraRadera