måndag 14 juni 2010

Cellgift,simskola & blombud...

När jag kom hem från simskolan idag sa log min man & sa
-Du har fått blommor..
Jag log från öra till öra för det är alltid lika kul & jag blev så
glad men undrade ju förstås VEM?

Tack Ingslinger Mc i Norge för att ni tänker på mej =)
*
Idag startade vi dagen med frukost & dagislämning,jag tror
vi har världens bästa dagis.
Det är aldrig något om jag behöver extratid för Theo,,,det
uppskattar jag väldigt mycket.
Idag var Mamma med.

Börjar bli dåsig,,,


Här sitter Venporten dvs där jag får mina cellgifter insprutade
en dosa som är inopererad med en slang som går direkt ut i
kroppen,smidigt & slippa bli sticken i armen varje gång.
Jag lär aldrig vänja mej vid sticket för nålen är ganska grov
tycker jag då...hua.

Sedvanliga påsarna, lite gott & blandat.
Fick lite bra sovisar utskrivna oxå så nu kan jag börja sova
ordentligt på nätterna är oerhört trött på mina grubbliga
nätter.
Hanen hade hämtat Theo på dagis så han var ute & lekte
med kompisarna för glatta livet innan det var dax för årets
första simskola.
Nya badbyxorna var jättebra & kan var glad, doppade huvudet
oxå fast han poänterade att det var INTE med flit....
Kunde inte motstå att ge han en glass för den bravaden!!
*
Kvällen avlöptes med HUGO Djungeldjuret-Fräck kaxig och fri
den skrattade vi gott åt allihopa=)
En bra måndag & ett steg närmare avslut på cellgift!!!
*
Hejdåposs!




3 kommentarer:

  1. först o främst: snögg design due:)))

    sen då! ja en glass ska han ha theofisen!

    för det tredje...snart är cellgifts skiten över!!!!!! upploppsklockan ringer...nu snart jävlans i havet gumman..är det klart!
    fan så gott!

    lövve puss kram

    o så klart hederspris te inkslingers! inte illa! kram

    SvaraRadera
  2. Roligt med blommor! Vad fina dom är pojkarna! Nu är det inte många cellgiftet kvar.. Nedräkningen börjar ge effekt! Jag bara älskar djungeldjuret Hugo. Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Vilka fina blommor.. Alltid kul att få blommor med bud, så uppskattat.. Och du är värd varenda liten blomma..

    Snart har du det tråkiga cellgifterna bakom dig, härligt att få slippa det kan jag tänka..

    Ha nu en bra kväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera