lördag 19 juni 2010

Välkommen bebis,,,,,

*
Allra allra först får Emma & Nojje lördagens kram...
Igår 21.01 kom bebis,,en tös.
Så nu är Stella storasyster & vi har fått en Bitchbebis till i
klubben...
Jättegrattis!
Ni får kika in på Emmas blogg ,,kan väl gissa att det kommer
upp nåt sen när dom landat hemma!
*
Just idag är det en bra dag, ja det sprudlar lite i mej,,känner
mej glad lixom på nåt vis.
Kanske kan det bero på att jag vet att min hoj står i garaget
redo att köras OM jag vill,,, kanske beror det på att jag får
underbart besök idag,kanske beror det på att solen skiner
kanske beror det på att jag "bara " har 3 cellgifter kvar,,
kanske beror det på att Mari hade ett kanonfint ärr,,kanske
beror det på att jag blivit av med 2 kg,,kanske beror det på att
jag dricker kaffe bryggt från vår nya bryggare,,kanske beror
det på att jag har massor med underbara människor runt mej,,
kanske finns det inget kankse utan är bara helt enkelt en
underbar dag =)))))
*
Att Theo är min medicin har väl ingen kunnat att undgå
som läser här inne.
Min kurator ansåg ju oxå att jag skulle må bättre av att han
var hos mej mera tid.
Jag la fram det hos hans pappa & jipiejajajajaja,,de var inga
problem...
Så nu så kommer han hit en dag tidigare & xtra natt när det
är Speedway här i stan....
Jag verkligen älskar att ha honom runtikring mej & nu
kommer jag ha HELA min familj hos mej lite mer.....
Mina grabbar är verkligen min medicin!
*
Jag väntar även Miabesök idag,,,vi ska chilla,yra,tjata,,ja
bara vara & ikväll blir det lite grill.
Ska bli skönt efter en vecka med något varje dag,,är ju inte
riktigt van vid det.
Mysbyxor på,vin i glaset,kött på grillen & oerhört trevligt
sällskap,,får se vilka vi blir helt enkelt.
*
Sist men inte minst,,,Idag är det 5 år sedan Totta Näsan
gick bort...Han var bra han....
R.I.P


Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. oh va kul med en liten tösa bit:)) och min älskade Totta...när ska vi till götet o sjunga o lägga en ros vid hans grav då????? måste vi jue!!!!!

    kraaammm

    SvaraRadera
  2. När du får snusa på bebisen så snusa åt mig med.. Ljuvlig doft ju..

    Härligt att du mår så bra och det beror säkert på att du är du och att du har din fina familj runt dig..

    Ha nu en härlig fortsatt lördag med vin och vänner :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera