söndag 13 juni 2010

Söndag...

1
....än så länge i allafall!
1
Idag har det inte blivit många knop i Ankboet minsann, Theo
drog upp mej vi 8 snåret & några koppar java intogs innan
frukost.
1
Idag var det ju uppehåll så det bar ju ut för grabben & leka &
leka med kompisarna på gården.
Jag har nog mest suttit vid datorn & kollat tv,löst lite korsord
har inte kännt mej kurant idag, lite ångerst & rinnande ögon &
näsa.
Sovit en sväng oxå det var visst nån som klubbade ner mej!!
Det närmar sej 3 årsdagen för pappas bortgång & det är jobbigt
& saknar honom, minnen som poppar upp.
1
Syter oxå för att åka till Onkologen i morron, jag tycker det är
jobbigt att se alla som är där, se olika livsöden se vad denna jävla
cancer gör med oss människor men det är ju bara 4 veckor kvar
nu så bara att hålla ut...
Mamma ska följa med mej i morron så hon oxå får se vad som
görs med mej.
1
Hanen kom hem glad & lycklig, han hade haft sketaskoj på
träffen, fick lite bildvisning av S & ja han såg ut att ha skoj..
Fick även se en litem filmsnutt *fniss fniss*,,,sjunga kunde
töserna i allafall även om "headseten" satt på =)))))
1
Så nu har jag gjort upp en rehabiliteringsplan för dom 2
träffarna jag har bestämt mej för att åka på i sommar,,
NIX, Dagny blir inte avställd i sommar som tanken var.
Börja lite lugnt & stilla för nästa sommar då jäklar ska jag åka på
ALLT som jag vill & partaja med folk & fä,,rocka loss framför
scen & lyssna på snarkningar genom tältdukarna!!!
Längtar nu!!
1
Kvällen bestod av grillning & mys med grabbarna så nu återstår
endast sovningen.
I morron blir det fullt upp.
Cellgift först & sen på em börjar Theo sommarsimskola, hoppas
på att hans vattenpåhuvudetfobi ska försvinna snart.


1 Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Tänker på dej idag också. Vattenpåhuvetfobin försvinner för T. Det har den gjort på mitt äldsta barnbarn iaf. Så det är bara att simma lugnt :O
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Fyllekörens turneplan är satt.. Lustigt det där, alkohol in, sång ut.. Skoj var det iallafall! Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Hoppas din behandling idag går bra. Skickar massa tankar och styrkekramar till dej! Du är stark, du fixar det här och kommer gå hel ur det hela.
    Kram

    SvaraRadera