måndag 26 april 2010

Grillpremiär...

I dag blev det en grill inhandlat & premiärgrillning,,,,
uhhh så gutt,,
Flintastek, strips,sallad & beasås,,,
Denna sommar blir det grilla av nu när vi kan grilla på redit,
slippa elgrillen på balkongen=))))
Me like!

Annars är jag mest trött,,ja jag kan inte sova nog verkar det som
första tillfälle om det så bara är 5 min så sluter jag mina
grönmelerade,,går i slowmotion men det är väl cellgiftrena som
gör det,,trött i hela kroppen.

Jag som annars är en social person sov igenom Annika & Rikard
besöket igår,,olikt mej men jag var sååååå trött.
Min man känner inte igen mej riktigt =)
Idag har jag slumrat vid flera tillfällen oxå men det är väl bäst
att lyssna på kroppen den vet bäst!
Önskar jag kunde ut & röra på mej lite men jag orkar inte sen att
mina ben är stumma & vattenfyllda gör ju inte saken bättre , ska
ta upp det med läkaren när denne ringer på onsdag,,,

R har skruvat hyllor i Theos rum idag så i morron ska jag fixa
till de där inne åt han,,lite mysigt hoppas jag iallafall.

Hejdåposs!

5 kommentarer:

  1. Här har vi inte grillat än i år, men jag längtar dit när det blir varmare så.......Kram

    SvaraRadera
  2. det är du värd lite grillning:))))

    SvaraRadera
  3. Grillat är gott!!!1
    Inte konstigt att du är trött, lyssna på kroppen och vila mycket.
    Jag skickar lite energi till dej och sol till hjärtat. Du är stark, du fixar det här!!!!
    Vilken fin brödbox!!! Den lyste vackert och brödet kommer nog trivas bra där inne. Vi har oxå en brödbox, men konstigt nog så lägger alla brödet utanför iallafall, kanske för att den inte var så fin som din.
    Må så gott!! Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas solen skiner hos dej!!

    SvaraRadera
  5. Grillat ÄR godast

    SvaraRadera