måndag 5 april 2010

Lördag,Söndag & Måndag.....

1
Uj uj uj nu vart det ett låååååååångt uppehåll...
1
Jag har inte orkat vara på Internet överhuvudtaget knappt,,,
JA då är jag trött!!!!
1
Felet jag gjorde var att inte vila i Torsdags för då var jag ju
INTE trött....attans Kiwi...det har jag fått sota för hela helgen,,
Att jag aldrig lär mej....
LYSSNA PÅ KROPPEN!
Så ja jag har sovit till & från hele helgen,,,
Inte bidde det någon Mc fest på långfredgaen som det brukar,
nä jag sov så bra så här hemma!
Tänk er att ni är lite bakistrött, inte ont i huvudet utan bara
trött,,ja ligger & slumrar, vaknar,slumrar & vaknar,,så har det
varit & jag har liksom inte hurknat till ordentligt försen i dag.
1
Tur att det finns änglar *L* Tack Anna för att Theo kunde
leka hos er, vilan var kanon för mej...
I dag var grabbarna här,,kanonbra!
1
Påskharen hittade hit till mina grabbar,,
Cajjo fick inget godisägg med grisöron istället.

Uppblåsbar gitarr var favvon!

Lite påskpynt fick vi upp oxå=)
(alla på samma ställe, smidigast)

Gitarren fick följa med till drömmarnas land
1
Hoppas att Theo inte tagit allt för mycket skada av att det varit en
tråkig helg, han har mest lekt & Robban har ju varit här om jag
behövt sova som tur är,,,
Vad hade jag gjort utan honom,,helhjärtat stöd för mej!
1
Lördagen var vi hos Svärmor & käkade gottigt med kyckling &
mätter bidde jag ju där med,,,
Mysigt & träffas alla även om jag inte var så social men alla vet
ju varför jag är sån så de är lugnt.
Theo fick kortspelet Svarte Petter i sitt ägg så det fick vi glatt
spela vare sej vi ville eller ej,,fast han blevo nöjd så då funkar
det.
1
I går söndag kommer jag inte ihåg vad vi gjorde eller jo just de
Simon var ju här & lekte en stund med Theo eller var det i
lördags?
Fasiken, jag är mer förvirrad än vanligt ,,
Simonlek i lördags & Oscarlek i Söndags...stämmer det?
Jaja lekt har dom gjort i allafall =)
1
Mannen har jobbat i helgen oxå & när passet var slut i Söndags
så hämtade han vårat nya köksbord....
I LÖV IT!!!
Passar som handen i handken hos oss,,när alla atteraljer
kommer på plats i nya lyan så blir det ett "gammalt" kök,
ja precis som vi vill ha det.
1
Jag är mer än lovligt kär,
nya stolar & bord.
1
I dag har vi varit hos min mor & käkat gottig köttgryta & ris.
1
Något jag uppskattar är att båda familjer kan samlas & bara vara,
gemskap som växer...min svärmor, min morbror var med hos
mamma & Sören...många skratt bidde det när Theo sjöngo =))
1
Nu har Theo kommit in från lek på gården, det är fullt ös här nu
jag antar att det är ett underbart vårtecken...
Ca 7-8 ungar, ja kanske framtidens kompisar, springer omkring
& tjoar & tjimmar med varandra,,härligt att titta på & att det är
så smidigt,,öppna dörren & ut på gården!!!
1
Jag har även ringt & kollat batteri till hojen
(tack Gröhn för tipset)
i morron kankse jag har ett batteri så jag kan åka lite hoj igen!
1
Mannen kolla Hockey & jag ska plocka fram våfflor till
kvällsmat.
I morron lovar jag att återkomma .
1
Hejdåposs!







4 kommentarer:

  1. Åh våfflor!!! Bjuuuuud på mig!! kram

    SvaraRadera
  2. Tror inte Theo har haft en tråkig påskhelg, han har ju träffat kompisar, mormor och dina svärisar :-)

    Ha en bra tisdag nu..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. En trött men lovely helg alltså :O)
    Hoppas du får en lite mer vaken vecka :O)
    Ha det gött!

    SvaraRadera
  4. oooooHHHHHHH!!! Go Ankan Go Ankan!! drömde om dig inatt. du sprang häcklöpning och vann! Jävlar vad jag hejade på dig! :D Du va i vilket fall bäst, och det är du även m du ite hoppar häck ;D

    ANKAN IS THE SHIT!!!!<3

    btw, efter alla kostnader betalda så ska vi skänka 16 000 till Cancerfonden!! :D
    JÄTTE TACK! alla var inne och lästa din blogg dagen efter, dom fick gåshud och tackade dig enormt!!

    p.s ska ni någon gång sälja bordet och stolarna så har du mitt nummer ;) Puss och kram Fian

    SvaraRadera