lördag 24 april 2010

Våroskulden tagen,,,

1
,,på Dagny Ducati=))))
1
Kunde inte låta bli,,solen sken & vägarna torra & jag mår bra!
Lite skallabnk har jag idag & gäspar men det är fullt normalt
antar jag.
Tog bara en liten runda & visade Dagny för Fam Gladmymla,
gissa någon som blev sugen*L*
Måste byta bakdäck bara för det är nästintill slicks märkte jag
när jag fick bromsa in lite kraftigt,,en service måste oxå bokas
iom att det är desmodromiska ventilr så är det inget man bara
gör hemma,,specialverktyg,,är väl något av baksidan med
Ducati & närmsat ställe härifrån är Halmstad eller Göteborg.
Men de tar jag så gärna,,vi är ju ett team numera,,
Vi är faktiskt inne på 10:e året tillsammans...
1
Nåja lite egobilder på mej & Dagny=)



1
Härligt var det men fick åka hem pga migränvarning...hann med
en Java på den Amerikaska trappen i allafall..
1
Detta hittade jag på kylen
efter flytten *fniss*
1
Nu ska jag kamma luggen & hitta nåt att ta på mej, snälla
Svärmor tog över kalasbestyren för robban idag,,GULD värt.
Hämta Theo & handla godis..tröttheten kommer krypande mer
& mer nu så det blir nog inte så mycke Bitchmys i kväll tyvärr
soffan får nog bli min kompis känns det som.
Men först,,rasta Cajjo..
1
Hejdåposs!



3 kommentarer:

  1. ja men det var myspys när du och Dagny kom på finbesök:)))

    himla trevlig social och uttåtriktad tjej var hon, och hon vet om att hon är snögger med:))
    alltid kul med nya vänner. när du städat mitt garage kanske Dagny vill bo här???

    hoppas dagen blev bra! kramen!!

    SvaraRadera
  2. Var är hjälmen?? ;-)

    Härligt med en mc-tur.. Saknar att åka mc, har tyvärr inget kort..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du ska serva henne i Göteborg... de har såååå bra service här =) Tro mej, jag har varit där mååååånga gånger !!!!!!!

    SvaraRadera