tisdag 20 april 2010

Är du utmanad?

Första Bästis: Ja bästis,,de måste vara mitt Cillaben
Första bilen: Min "Bettan" Opel Rekord -73,,mörkgrön &
bakelitratt,,kärlek,,har kvar tanklock & golvmattan =)
Första förälskelsen
: Minns faktiskt inte

Första Husdjuret: Katt
Första jobbet: Dagisfröken direkt efter 9:an
Första köpta skivan: Har verkligen ingen aning,,...
Första piercing:Om hemmagjorda giltras så ögonbrynet,
håltagning i öron,,piercing proffesionellt naveln.
Första semester på egen hand: Haha cillas & min sommar
på Öland,,minns du Benet,,Cocosolja*L*
Första riktiga kärleken: Magnus skåning
Senaste alkoholdrycken: 1/2 glas rött vin.
Senaste bilfärd: Hem från Pernilla & Aloevera party.
Senaste film: The Village
Senaste ringda samtal: Pernilla
Senaste bubbelbadet: Maris jobb 2008
Senaste kyss: Köss? vet inte..pussas mest.
Senaste gången du grät: I går
Senaste måltiden: Yoggi & flingor

Åtta snabba:
Har du dejtat en av dina bästa kompisar? Nä
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja, flertal gånger
Har du fastnat med blicken i någons urringning? japp
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja av många anledningar
Har du sagt att du älskar någon utan att menar det?
Tyvärr
Haft ett one night stand? Har hänt..
Har du busringt någon gång? Japp, hem till Lena Philipsson
Sex saker du gjort idag? Bloggat, handlat,kramat Theo,
walkaboutat,diskat,pussat min man
Fem favoritsaker utan rangordning: Min Mc,datorn,
pennor,skor,mobilen
Fyra personer du kan berätta allt för: Cilla, Min man,
Söstra Snorskan.

Tre val:
Rött eller blått? Rött
Chips eller Choklad? Kan inte välja =(
Sommar eller vinter
? Båda har sin tjusning men ,,,,Sommar
Två saker att göra innan du dör? Lära mej köra på
bakhjulet & dricka Whiskey fast inte sammtidigt *L*
En sak du ångrar? Egentligen dumt att ångra för allt har ju
gjort mej till den jag är idag,,både på gott & ont men EN sak,,
Hmmm måste vara att jag inte kollade oljan på "Bettan" så
hon skar...

Jag utmanar nu då:
NattMias liv och funderingar
Ausgeflippt
Beastess
Elins tankar


Hejdåposs!

3 kommentarer:

  1. Spännande...

    Hoppas det gå bra för dig imorgon med prover o allt! Tänker på dig o ska ringa dig, lovar att ringa senast fredag! Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa.. Jag tackar för utmaningen och den är nu gjord..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Härlig blandning! Men hur trött är man när man får rubriken till "Är du utmattad?" ;-) Trött... näe, bara lite såsig i roten... tror jag :-D

    Kramar från Pennelina

    SvaraRadera