onsdag 28 april 2010

The bald and the bald =)

1
Jag & Veronica var ju hos Stefan i söndags & fotade oss..nu får ni
del av några kort så länge!



1
Jag tycker dom blev kanonbra,,han är en duktig fotograf som
får fram det snyggaste...Tack för i söndags.
1
Annars har jag sovit & sovit, är först idag som jag är pigg,haft
smågrus i ögonen mest hela tiden.
Hade som mål att få iordning Theos rum igår men den planen är
fortfarand igång,,hade en skvätt feber igår oxå men idag är den
borta,,märkligt så det kan spöka i kroppen denna cellgift.
1
Det som jag tycker är trist att jag får så dåligt samvete för
att jag inte orkar göra det jag vill, jag vill ha ordning i lägenheten
& uteplatsen men det enda jag orkar med är att titta på röran.
Mitt mål är 12 Maj för då ska jag ha Aloe vera party här men
de ska jag la fixa.
1
Var på utvecklingsamtal med Theo igår,,dom hade inget att
klaga på alls,,känns bra =)
Han ska ju börja nollan nu till hösten,,hua han är stor min lille
kille,,känns nog mest läskigt för mej än för honom *L*
Sen ville han följa med mej hem så klart han fick & ville vara
här över natten så jag fick bonustid med honom=)))))
Lite extra meducin är ju aldrig fel,,,så igår försåg jag ungarna
på gården här med vattenballonger,,gissa om dom hade skoj!
1
Idag var det dax för prover igen,,hoppas nu inte att Onkologen
ringer & frågar hur jag mår för då är inte värdena bra!
1
Nähä, dax att fixa grabbens rum innan vi ska på 6 års
tandläkarbesök, det är sån däringa öppethusdag med
fiskdamm O gott & blandat..kan ju vara bra för mej oxå
som HATAR tandis..kanske får fiska lite med =)))
1
Hejdåposs!


6 kommentarer:

  1. "Skriv gärna en rad när ni ändå är här.." Ja då gör jag det. Ramlade in genom FB. Sybba är visst en gemensam vän? Bloggade själv förr och läste många - numera aldrig. Men oj vad jag blev fastnaglad av din blogg! Både glad och ledsen... Kommer antagligen att återkomma. Lycka till med allt!

    /Erika E, Jämtland.

    SvaraRadera
  2. Gott & Blandat hos tandis... ;) Det låter det. Vilka underbara kort på er! Dom är så fina!

    KRAM Tina

    SvaraRadera
  3. Så himla fina ni är!!! Hälsa V från mig :)
    och sluta med det dåliga samvetet....bara lev lev LEV!!! :)

    SvaraRadera
  4. Kanonfina bilder..

    Kan tro att barnen gillade vattenballongerna, gillar väl alla ;-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Jätte fina bilder! :D
    Tack för kramen, här kommer en tillbaka.
    Kraaaam! :)

    SvaraRadera