lördag 10 april 2010

Nymasserad....

1
Hemkommen från massage,,,ja underbart är bara förnamnet!
Att min kropp har tagit stryk av allt som hänt det sista halvåret
märktes idag...I vanliga fall har jag knutor som går att massera
upp men nu snackar vi block längs hela ryggen,benen & armen.
1
Måste boka mer massagetider, Mari trodde att det kankse
skulle ta minst 3 ggr för att lösa upp blocken,,ja ni fattar!
Välbehövligt,,lite huvudmassage fick jag oxå=)
1
För övrigt har dagen varit kanon, var & fikade med ett gäng
töser & var så duktig så jag gick fram & tebax till stan,,,,
Svettigt? Japp=/
1
Yrade lite på stan var bla inne på bolaget,,bidde lite paff för jag
hade helt glömt bort att vi skulle få självplock,,blev förvirrad
för jag visste ju inte vad jag skulle ha,,,ambivalent!
Hittade rosevin tills i morron & en pava rött & finöl...
Tyckte den var fin, i petflaska
ja,,god oxå=)
1
Var & inhandlade ett linne med,,billigt nä men jag har verkligen
inget att ta min uttra kropp längre,,jo på riktigt är det...
jag samlar vatten så fötterna är runda i mellanåt trots att jag
knaprar Furix,,ALLA kläder är för små,,de är så trist!
Men detta linnet kan jag ha sen oxå när jag gått ner igen, ska ju
inte vara så här för alltid!
Vi ska börja pulvra nästa löning fast jag ska äta mat oxå pga att
jag tror jag behöver det just nu...snittet med pulvrandet ligger
på ca 1 kg/v & de är ju lagom takt.
Ska lägga in en promenad om dan oxå..
1
I morron ska jag ta med Svärmor på tur, jag ska visa henne mina
hemtrakter & mitt älskade barndomshem,,Furufors,, & lite annat
där runt ikring,,ska bli mysigt,,
Sen på kvällen ska jag på Anti kräftskiva hos Cancerlotta=)
1
Nu ska jag dricka en San Miguel & äta glass sen sova sängen!
1
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar