söndag 25 april 2010

Cajjos dag,,

1
Våran Cajjo 11 år idag.
Ett fyfaldigt vovvande för honom
vov,vov,vov,vov
1
Han ska bli firad med Cheeseburgare & grisöron,,de gillar han=)
1
Tänkte jag skule lyda ett råd & sluta förvara brödet i kylen men
då måste ju brödet ha nåt snyggt att bo i =)
Bad min Svärmor som har ögon för att hitta lopppisfynd..
En gammla plåtbrödlåda ska det vara & tänk hon hittade en..
E den inte fin va!!!
Som min man sa..
-Den syns ju i allafalla=)
1
I går fick jag min låda som jag ska använda mej av när jag
behöver lite uppmuntran..Gladmymlan har hållt i detta,,tacka
på förhand för vad som kan finnas i denna.
Ni kommer att få veta, har gjort en Gadget till vänster som ni kan
följa i min upppackning,,tack alla som bidragit =)
1

The magic box..

1
Igår var det kalas hos Svärmor för Robban,,,så gulligt att jag
slapp styra med det nu..jättegod smörgåstårta & tårta fick vi
tur att du gillar att hålla i kalas..tack än en gång.
Skulle gått till Tina för Bitchmyz men nä jag orkade inte, jag
började frysa & var varm hela jag, rödmosig om kinderna,,jag
vet inte om det var kortisonet kanske,,
1
Ja detta med att planera,,,vi har inte kunnat planera nåt det
gågna halvåret & inte det nästkommande heller men så får
det vara bara att le & le lite till..
1
Har varit & fotat oss idag jag & Veronica,,ska bli kul & se sen.
Tack Stefan för idag,,
1
Nu ska jag vila en stund,,e trötter i ögat.
1
Hejdåposs!


5 kommentarer:

  1. Brödboxen är kanonsnygg.. En färg jag gillar skarpt :-)

    Grattis till vovven..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Ja har du äntligen fått din låda! va kul!! hoppas du haft en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Grattisklapp till dåggen o kram till dej! Skitfin brödbox, me like!

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg brödbox. Spännande at se vad som gömmer sej i lådan Kram

    SvaraRadera
  5. fin brödbox..gillar 50-tals stuket :) Grattis till vovven :) kram

    SvaraRadera