torsdag 22 april 2010

Låga värden igen,,,,

Var & tog prover idag,,kändes ok & hörde inget på hele dan...
I kväll ringde okänt nr...

De vita rackarna låg på 0,7 så nya prover i morron bitti så fort
labb öppnar,,,stiger dom inte så....ja då får jag snällt vänta på
att benmärgen ska återhämta sej & de vita rackarna blir
fulltaliga...
Då blir det väl inte försen nästa vecka med cellgifter...

Funderar allvarligt på att ta tjänstledigt från Cancern nu,,
kanske prova på att vara frisk!!!!
Den 19 April var det 6 månader sen jag fick beskedet,,,
Önskar det var över nu,,,är trist att vara styrd av en jävla Mr c,,,

Nä nu sova inför nya prover..

Hejdåposs!

4 kommentarer:

  1. Fy vale! Jag håller tummarna för dig att värdena stabiliseras fort!

    Många varma kramar från Pennelina

    SvaraRadera
  2. Håller tummar på att värdena var bättre idag.. Ja ta tjänstledigt från Mr C, han är ingen man vill jobba åt.. Jäkla karl.. :-(

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att det inte är det lättaste, men du är starkare än C, glöm aldrig bort det. Affirmera varje dag för att höja din självkänsla, det kommer hjälpa dig framåt. Jag håller tummarna att värdena stabiliserar sig snart igen. SÄnder massor av energi och ljus till dig. Kram i massor

    SvaraRadera
  4. Det var väl fanken vad det ska krångla, då!

    :((((((((((((((((((

    SvaraRadera