söndag 12 april 2009

Påskdagen,,,

Det var god middag hos svärmor igår,,mätta & goa så for vi hem &
svidade om, en liten sväng till Cheyenne Mc i Jönköping,,tanken var
att säga hej till Cissi & det sedvanliga bettet i nacken på Pontus men
dom hann inte dit innan vi for hem, var ju ganska däven måste jag
erkänna & lite mörbultad,,,
jo jag lyckades med att trilla i trappen hos Hot Rat så mitt knä är en
"liten" aning ömt,,,jävla sprit & trappa!
Färden hem gick bra..månen var sååå häftig i natt, såg precis ut som
en disneymåne,,försökte ta kort men det blev inte så lyckat *fniss*
men med lite fantasi kan ni nog tänka er hur vackert det var!!

**
Har varit & hojkat idag x2, tog först en tur själv till Eksjö &
mamma & Sören men har ni tänkta att åka till Eksjö så passa er för
Broadway har INTE hittat dit ännu,,,usch massa lösgrus överallt!
sen när hanen slutade jobbet så tog vi en tur till, så nu tar vi som Theo
sa för ett tag sen.
-Nu tar vi kväll & äter godis =)
Har lånat en film ozå som jag tror är helt suverän, så nu saknas
hanen & maten sen så blir det play & soffan..

In the name of the king
*
Hejdåposs!

1 kommentar:

  1. va ju en mycke fin bild på månen =) kram från naborn åh hoppas ni gillar filmen som jag gjorde =)

    SvaraRadera