lördag 25 april 2009

Bruna ben,,eller inte *L*

*
Fick Tina till sällskap till Mian, Camilla fick snällt stanna hemma med
kräkig dotter men fixade cola & fruktsoda till dom & en chokeladkaka
till na me nu när det inte blev nån mctur =(
Vi är bara åtta i klubben men inte är det lätt att få ihop oss men men
än har ju bara sommaren börjat, nån gång så ska det väl bli av & då
mitt goda folk då kommer jag att le massor =)))
*
Hur eller hur så var det en nicig tripp, vi hade en märklig sak framför
oss (kallas visst bilist) ena stunden så såg vi en hand ut genom
fönstret, sen vinkade han att vi skulle köra om
(får man ju inte i ett samhälle), sen rätt som det är så stoppar han ut
hela huvudet genom rutan !
Efter det körde Tina om,vågar ingen ligga efter en sån, men blev
asgarv åt mej själv,,
,,blev så exalterad av något rus så jag la växeln i mellanläget när jag
skulle växla ner,,,,nja motorn rusade något,,110 km & koppla & växla
*trodde ja ja* & gas!!!
Väl framme så möttes vi av sol, kaffe,fikabröd, gutt sällskap..
åh vad mysigt de var att ses igen, & nu synes vi ju snart igen!
Dax att sola benen lite oxå kanske *asg*
Fick precis reda på att bromsarna lossnats så nu är det fritt fram!
Gottigt fika!
*
Sen bar det hemåt igen, jag fick visa vägen *sträcker på mej* tur jag
har åkit där någon gång =) Stenbergavägen var hyfsat fin tycker jag
allt bra & veta för det är ju onekligen trevligare väg!
Väl hemma så blev det kaffe & lite dataspel & sen blev jag TRÖTT!
Frusen & trött, skulle bara vila en stund,,den stunden blev 1,45 h
så nu ska jag duscha & fara & handla lite.
Hanen är på väg det är ju GP ikväll.
Jag vart så ölsugen men min ölkompis hade ju kräkigt barn så jag får
dricka öl här istället när hanen tittar på GP,,jag tänker hålla på dom
röda!
Theo tyckte jag skulle hålla på samma som han *L*.

*
Fick ett oerhört vackert mms innan, jag blev så rörd så rörd...
....än en gång se vad man kan göra med silvertejp!!! =))
Tröskellagning!
*
Ha nu en mysig kväll, antar att det är ingen som kommer att grilla,,,
kan inte jag göra här på min andravåningsbalkong!
Så avis blir jag INTE!
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar