lördag 25 april 2009

Luft,,,

*
I går blev det en underbart god planka i Sansjöbaden,,alltid lika gott
och det går ju inte att lämna en endaste bit så proppmätta blev vi =)
När vi ändå var där så kollade vi om mina gudföräldrar hade flyttat
ut till stugan, visst hade dom det så där blev vi i några timmar, hanen
fick några wiskey & jag fick kaffe & sen satt vi & pratade & hade det
allmänt trevligt!
*
Det är så typiskt, fick sova idag men vaknade av sms & hanen som
låste dörren.
Stackars Tove har fått kräksjuka så det blir nog en ensamtripp på
hojen till Mian idag men först ska jag handla cola & sockerdricka åt
Camilla, hon har ju karantän nu i några dagar =//
Så nu sitter jag här, pigg med min 3:e kopp kaffe, har målat alla
naglarna fina & tittar på gamla avsnitt av Melrose Place =),,,
Ölandet på Camillas balkong blir ju inställt så jag får se vad kvällen
bjuder på !
*
Har haft några dagar med"jag får inte luft" tycker jag drar stora
andetag men får inte nog med syre, hoppas den däringa ultraljudet
blir av snart så jag kan eliminera nåt fel på hjärtat/klaffar.
*
Nähä dax för en kopp kaffe till innan jag svidar om till hojkingen =)
Ska bli mysigt & träffa Mian, var ett tag sen.
*
Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. hej vännen!
    har du me hjärtklappningar7 nåt vajsing på hjärtat??har jag helt missat. Jag har jättemkt "svårt att andas nu, men tror det är antingen pollen eller ångest ( hoppas på ångest, pollen ä inte kul om m an jobbar ute hela dagarna)'
    hur lyckas du få till ett ultra ljud på hjärtat då?
    själv fick jag några hundra tabletter lugnande och sen var de ajöss ajöss din nedrans hypokondriker:-)

    kram kram häls jansson

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas inte det är nåt på hjärtat men jag har "samlat" vatten i 2 år & min kropp är svullen, gått på Furix & nu fick jag nog,,hitta källan till "samlandet" är trött på att vara svullen jämt. Så då gjorde dom EKG men såg inte & nu då vidare till ultraljud..vägrar käka andra tabletter så dom fick stop där =)

    SvaraRadera