söndag 19 april 2009

Svea rikes snorska trädgård,,,

,,,,var det meningen att vi skulle åkt till idag & intagit både snus & paj
men det var en liten här som blev hängig, snorig & en aning febrig
istället,,vi blev alla besvikna så jag fick lova våfflor.
*
Har varit en rösen dag idag,måste ha varit minus några i natt.
Theo var snabbast att nolla termometern idag så jag vet inte antal -.
*
Har varit på besiktningsdämparejakt idag,,var helt bombis på att dom
låg i källarförrådet på hyllan där det var tänkt,i mitt minne iallafall =)
Nu är det ju tyvärr så att jag har ett jäkla bra minne men det är kort!
Så ni kan ju räkna ut själva om dämparna fanns där *ha ha ha*
Fick faktiskt lite hysteri , vart hade jag gjort av dom?
*
Det är ju besiktning i år på " Dagny" & det är väl dumt & reta
besiktningen i onödan & åka dit för ljudet när det inte behövs!
Ja ja,,jag fick tänka till en aning & kom på att "Dagny" bodde ju
faktiskt vid den tidpunkten för besiktning 2007 hos Tina & Janne.
*ding* ett sms till Tina & då kan jag säga att jag höll alla mina vingar
för att dämparna bodde där ännu & bara glömt att skicka flyttkort =)
TJOHO,,,,dom bodde där ännu....en lättnandes suck & en stor sten
föll från mitt ankhjärta!
Allt gott till sist i jakten på besikningsdämparna*L*
*
Nu har min snoris lagt sej men de lär nog ta tid för han & somna ikväll.
Är ju sååååå märkligt vad många saker barnen har att berätta precis
vid sovdaxtiden,,ploppar allt bara upp då *asg*
-Mamma jag ska bara berätta en sak....
*
Föresten,,tycker Veronica är modig =), hon ringde mej från Växjö
häromdagen & undrade efter vägen till köpcentret där (Samarkand)
*ha ha ha * ni som känner mej vet ju hur duktig jag är på att hitta,,,
lokalsinne som en, ja jag vet inte vad, uruselt är namnet iallafall =))
som tur var så fanns hanen inom armlängs avstånd & hjälpte dom på
rätt köl.... ler bara jag tänker på det *L* men som hon sa själv,,,
-Det var en vild chansning!
Åh ja de var det verkligen *asgarv*
*
Nähä får nog gå in till lillen & lyssna på allt de där som han glömt att
berätta under hela dagen & snyta lite näsa ozå.
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar