onsdag 29 april 2009

Blommor på ballekongen,,,

*
...Jag var aldrig på Speedway igår, orkade helt enkelt inte vara social.
Är stolt över mej själv att jag faktiskt lärt mej att säga nej!
Var några timmar hos Sandra igår, när hon skrev i sitt sms att hon
inte jobbade så fick jag tanken att hon är nog gravid då men frågade
inte för vi skulle ju ses snart...& mycket riktigt,,,,
September är beräknat men kan ju tro att det ska bli mycket mer
snart, fin är hon iallafall =)
Var himlans kul & ses & snart ska vi ju ses igen,,,hoppas köket snart
blir klart oxå *L*
*
Sovit hyfsat i natt, hade bara en dröm om att en person skaffade
glasögon, han ska inte det *L* men jag vet vilka bågar han ska ha!!
Varit I Eksjö med Nabor, finns ju inte resurser här i staden så då får
vi dra nästgårds..fick en sväng av Våra bästa år i väntrummet *L*
sen kom jag på att det var torgdag i staden & jag behövde blommor
så det blev blommor & frukost på Lennarts sen yrade vi runt !
Kan säga att det var skönt att komma hem, krypet i kroppen höll på
att göra mej tokig av allt runt mej..jag känner mina begränsningar
det är tur det iallafall...snart snart så går det över,,
jag e ju bliven så här....
Ja så nu har jag fixat mina blommor & ska måla nageln....




*

Hejdåposs!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar