tisdag 14 april 2009

Vänta & se,,,,

*
Började dagen med kaffe & Våra Bästa År,,,,kan lätt bli en vana *L*
*
Telefonen har ringt lite för mycket idag så det blev endast
dammsugning & en cigg hos nabor innan läkaren.
Fick en jättefin sjal av nabors mamma,,tackar så mycket!
Passar jag kanonens,,
*
Oljelampan lös på bilungen så mamma fick vara ängel & låna ut sin,
var nog inget allvarligt konstaterade hanen sen.
Läkaren gjorde ett EKG (heter det va med hjärtat), det visade inte nåt
konstigt så nu väntar jag på en ultraljudsremiss & kolla kärl & klaffar.
Hoppas bara det går snabbt, är så trött på detta nu.
Även min hand ska remiteras till ortoped, denna gång utan
kortisonspruta =).
*
Middag hos mor fick jag ozå,,snälla mamman!
Så nu har jag kokat soppa igen & ska avnjuta ett dubbelavsnitt med
mina desperata hemmafruar!
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar