tisdag 21 april 2009

Namnsdag,,,

*
Sms kan bli kuligt, skickade sms till mina namne idag, trodde jag!
Förekomma eller förekommas *L*, min svärmor fick även ett hon fast
hon inte heter Annica,,,
"nä inte vill väl jag ha någon uppmärksamhet*asg*, välkommen till
Ankans förvirrade värld!"

Det är kul att ha namnsdag, funderar på om jag inte kan skaffa fler
namn men klart har ju ett kvar. Annica, Ester ,Benny *L*
Visst e tårtan fin som kom via mejl idag,,åh så smaskig den ser ut va!
Tackar så många!
Skickar en stoooor tårta m laktosfri grädde ;0 puss o kram
*
Idag var det dagis för killen & under tiden så passade nabor & jag på
att hoppa in i "rymdraketen" en sväng,,nabor handlade en sväng ozå!
Jag tänkte fyndhandla i morron, Netto hade massa billigt såg jag, det
är ju så att jag får ju passa på när det är rea för det är inte kaxigt med
denna veckopeng kan jag lova!
*
Har ringt runt till olika försäkringsbolag idag i jakten på den ultimata
mcförsäkringen,,,kan ni tänka er att den fanns =)
Tjohooooooo!
Jag tjänar nästan 3000 kr / år & kan månadsbetala,,
fatta hur glad jag är just nu nu!
En räkning jag kan riva till nästa lön=)
*
Nu ska vi dra till lekparken en sväng, ska bli kuligt få se om en köpp
kaffe slinker ner ozå =))
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar