fredag 3 april 2009

Vårstädning i Anknästet,,,

*
Idag har det allt varit fart på Ankan, Theo kom kl tidigt men vi gosade
ner oss en stund innan dörrklockan ringde vid 9,
Theos kompisar ville han skulle komma ut & leka,,
nja kanske lite väl tidigt på morron!
Frukost(är bortskämd med ett dukat frukostbord,kan lätt bli en vana)
& påklädning, handla & pumpa grabbens cykel..
Tänk vad lätt & snabbt det gick med Theo & handla när han hade ett
mål..leka med kompisarna som väntade hemma =)
Skeppohoj vilken energi jag hade när vi kom hem sen =).
Theo var ju ändå ute & lekte med "polarna".
Jag har städat, vattnat mina stackars blommor, diskat,bytt Theos
sängkläder,städat balkongen & framsidan, riggat andra & nya
utemöbler, burit över hylla till nabor.

Är nöjd med balkongen
Tycker även framsidan blev helt ok, tallriset ska bort sen=)
*
Är lite mer sen typ kanske någon blomma & symaskinen ska ut oxå..
men i det stora hela är jag nöjd.
Blir förhoppningsvis många kanonkvällar där!
*
Var & hämtade Camillas hoj idag med så nu är det ännu en Bitch som
har ett leende, vore ju kul bara om vi alla Bitchar kunde le tillsammans
på en tur sen..snart snart=))
*

Nu blir det nagelmålning & sen en god bok, i morron ska vi till landet!

*

Hejdåposs!

2 kommentarer:

  1. Snart dax åh fixa mjölk kannan oxå då ju =) kram Naborn

    SvaraRadera
  2. Jag vill, jag vill!!! Jag röstar jaaaa för en bitchtur! KRAM!

    SvaraRadera