fredag 17 april 2009

Vissa delar av 70 talet var inte ok,,,

*
Hurra hurra nu äntligen är jag hel,,,,Theo kom på morron idag så nu
är vi samlade igen, hade en supermysmorron i sängen...
kolla lite på tv, Theo målade & jag drack kaffe & löste korsord, en bra
morronstart för oss.
Sen bar det av till fika med tjejerna, är ju alltid trevligt men iom att
jag mår som jag gör så kände jag nog mest att jag gav ut dåliga
energier tyvärr,,ursäkta inte min mening.
Theo var mest sugen på glass & de fanns ju ingen där så han ville
mest gå till glassstället=)
1bakad potatis tack !
glass till killen...
'
Handlade lite ozå,jag måste säga att jag blir lika förundrad varje gång.
Vissa delar av 70talet var inte ok men att det ännu förekommer..
såg en bil svänga in på parkeringen..mannen kör, barn i framsätet,
barn i baksätet,kvinnan i baksätet,,RÖKANDE med fönstret tätt
stängt så ingen friskluft kommer in,blir sur varje gång jag ser det.
*
Theo ägnade sej åt utelek, Hanen kom upp ensväng innan
speedwayen, bad, kvällsmys bestående av strips & köttbullar
(Theoval) & Pettson & Findus på dvd. Sen blev allt bara svart..

söt sovande,,,

'

I morron blir det bio igen med Fru C & Jakob,,,
förhoppningsvis speedway med hanen, Camilla & Tove,,
q
Hejdåposs!

6 kommentarer:

  1. hoho nu har jag ju din bloggadress, har ju letat efter den! kram jansson och ps
    näe vissa delar av 70talet är inte ok. . . fick rysningar man vet ju hur det var där i baksätet o båda rökte fram blurk.
    tur man är en icke-rökare nu*blink*

    SvaraRadera
  2. Det ska bli jättekul med lite bio idag.Alltid lika trevligt att träffa er.Kram Fru C

    SvaraRadera
  3. Inga dåliga energier på mig iallfall. Har hämtat hem min hussevagn så du kan få låna lite bra vibbar av den om du vill. KRAM Tina! =)

    SvaraRadera
  4. Jag fick inte heller några dåliga energier..så det är nog bara du som tror det..
    Vore skoj om vi kunde få lite ensamprat nån gång.. fika på berget kanske kan passa nån dag???

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. inga dåliga vibbar på mig heller alltid lika kul att träffa dig många kramar Pernilla

    SvaraRadera
  6. Tack vad gulliga ni är,,är nog bara jag som känner så kanske,,=) .

    SvaraRadera