torsdag 9 april 2009

Skärtorsdagen,,,

*
I dag var det dagen utklädd på dagis, en trött men glad kille
(trollkarlshäxa) vaknade kl tidigt, skulle ju måla naglarna svarta ( för
det har minsann trollkarlar)
Se så fint,,
Sen bar det av till dagis i full mundering, har var så cool som han
själv uttryckte det..& de är han alltid min fining.
Han var nöjd & det är huvudsaken=) *
Jag har suttit på enligt mej ett helt meningslöst möte på AF idag men
visst det enda positiva var att jag kan ändra geografin på mitt
jobbsökande. När jag skrev in mej sa ju den "underbara förstående
individen" att jag kunde få välja mellan ett jobb någonstans i sverige
eller min son,,för söka jobb i hela sverige var jag ju tvungen till
(det var vid den biten som jag blev vansinnig på henne *fniss*)
det tog dom tillbaka nu när frågan hamnade inför alla andra som satt
där oxå,,,dom kan begränsa mitt områda pga familjen,,,
Jävla tur för dom det!!
Var en stund på staden & sen hämtade jag Theo, var hos mor för Theo
ville visa hur fin han var för mormor jue!
*
Utelek i vanlig ordning men idag satte han mitt hjärta i gung, han &
hans kompis var bara borta, letade överallt & till slut hittade jag
honom i Jennies hus på övervåningen lekandes Quake,,,
Detta jävla Quake,,en allvarlig repremand blev det till den killen
kan jag lova så nu får han begränsat områda att leka på!
*
Hanen vart uppe en sväng oxå, försökte få in stereon i bilen men den
var död =(( så det blir radio tills jag hittar en stereo.
Måste fixa lite till maten i morron nu, somnade ju när jag nattade
Theo innan,,,,värdelöst!!
Hanen kommer senare i natt,,han stryker farddator & dricker öl med
bror sin & kompisarna,,,
*
I morron blir det mat hos mor med alla föräldrar & annat folk, sen en
efterlängtad mcfest,,"Ett redit party" när vi väl har lämnat ungar &
snyggat till oss=))
Får se hur det går för Naborna oxå *blink*
*
Hejdåposs!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar