torsdag 16 april 2009

Si så bra de blev,,,

,,tänk vad lite uppmuntran kan göra för en anka,,

Hade en tråkdag igår, grubblade på allt & alla, andras tankar om mej
som jag hört, mina tankar om dej, varför du gör som du gör
,,,förstår inte riktigt!
Men efter några fina glädjande ord från er så känns det bättre....
det räcker så lite att få höra att jag faktiskt har massor med fina
människor runt mej som finns där men bara om jag lär mej att
tillåta,,hmm så var det detta med tilliten IGEN!
Är svårt att våga lita när det känns som om att den jag skulle litat på
mest, bara drar utan att ge en orsak ...kanske bara för att jag är jag!
MEN ,,,,
nu ska jag ägna mej åt de fina vänner runt mej
(som faktiskt tycker om mej som jag är,oftast =), )
min älskade Theo, min fina hane & min bästaste mamma!
Inte att förglömma "Dagny"
*
Idag ska nabor & jag ner på staden en sväng, ska handla linne & trycka
klubbemblemet på, se om jag hittar nåt till Theo ozå.
Har även tänkt att prova detta solariet där man står upp,,,
jag ä skeptisk men det ska ju gå snabbt & nabor får väl visa en vilsen
Anka hur det funkar,,,kan bli helt vilse annars *asg*
Ni får rapport ikväll =)

Tack alla ni som finns för mej i vått & torrt!

Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar