lördag 18 april 2009

Ankor på väg,,,,,


*
Vaknade kl tidigt av en snorig son,,hoppas nu det inte blir mer än så!
Hanen kom hit & fixade min cykel. Theo & han mekade i källaren ihop ,
så nu kan jag trampa men det är ju flera år sedan jag cyklade så jag
funderar starkt på att sätta en sån däringa skylt " övningskör"
,,,kan väl funka? Jag & Theo som 2 yra på vägen,,
SE UPP! Ankor på väg *fniss*
Tack för hjälpen min fin =)
Sen bar det av på bio igen, denna gång visade dom ,PIRRET.
Våra barn var inte i rätt ålder för just denna filmen, tösen i filmen
kunde flyga & öppnade ett fönster & hoppade ut eller rättare sagt flög,,
är ju smidigt & förklara för en 4 & en 5åring att det inte är tillåtet att
testa flygning så eller inte =//
Alla barn förstår faktiskt inte att just vi människor INTE kan flyga!
*
Sen så svidade vi om & for på Speedway med Camilla & Tove i vanlig
ordning packades picknickkorgen,,hanen & några till slöt upp.
Lite blåsigt men mysigt,,barnen var det full ös på & speedwaydoften
kom till våra nosar ozå.

Theo & Tove

Camilla , Jag, Tove & Theo i fikatajm

*

Skitiga ungar fick vi hem men med protest *L* men en mysig em! Skumbad!

Nu blir det kycklingfyllda pitabröd till kvällen sen ska vi prova hanens popcornmaskin & se om det sprutar popcorn överallt som förra prövaren utlovade *asg*

*

Hejdåposs!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar