tisdag 14 april 2009

,,var det en Utter?

*
Bidde ju några mil igår, alla kunde tyvärr inte följa med men det blir
ju fler tillfällen i sommar,,en nicig fika i solen ozå..
Jag, Robban, Camilla & Tina var truppen!
Hittade en bortsprungen TAX på vägen men som tur var så kom
husse under tiden vi stog där hos den.
Hur eller hur så var det kanonhärligt väder & cyklarna rullade pefekt!
Si så fina vi ä=)
*
Vi provade en ny maträtt för oss igår med,
kan säga att de var mumma för Nasse!
Mustig fläskfile´panna
*

Sen gjorde vi ett nytt försök med en ny film, den förra var inte riktigt
min/våran påse chips, 80 % slogs dom jue mot Krugerna,,var enligt
oss en blandning mellan Harry Potter & Sagan om ringen.
Blandningen var inte så där för oss iallafall!

Australia
*

Den filmen var bra & kan tänka mej att se den på bio var bäst, var ju
kul miljö & sånt runt omkring.
Men vår son ska inte heta Nullah,,,,
Plockade bort mina naglar igår ozå, dom var inte snygga längre men
dom under har fått växa så nu ska jag bara hålla dom starka ozå,.,,
*
Ska till läkaren idag med min tumme igen, den värker precis som
innan & lite andra störande moment i min kropp,,,
jag lovar dej mitt Ben att jag ska försöka få dom att förstå allvaret i
det hela.
*
Hejdåposs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar